728 x 90

Volvo продава по-малко в Европа, повече в САЩ и Китай

Volvo продава по-малко в Европа, повече в САЩ и Китай

Volvo обяви, че продажбите на марката в глобален мащаб са нараснали с 5,3% през октомври, като ръстът в САЩ и Китай е спомогнал да бъде покрито намаляването на сделките на другите ключови за компанията пазари. За миналия месец компанията е реализирала 47 841 коли, което означава, че продажбите за първите 10 месеца са достигнали 461

Volvo обяви, че продажбите на марката в глобален мащаб са нараснали с 5,3% през октомври, като ръстът в САЩ и Китай е спомогнал да бъде покрито намаляването на сделките на другите ключови за компанията пазари.

За миналия месец компанията е реализирала 47 841 коли, което означава, че продажбите за първите 10 месеца са достигнали 461 313 брой, като това е увеличение с 8,6% в сравнение със същия период на миналата година. Така шансовете Volvo да запише четвърта поредна година с рекордни продажби стават все по-сериозни.

Решаващи за ръста на продажбите са силното търсене на новия SUV модел XC60, както и моделите от серия 90 – седанът S90 и комбито V90.

В Китай ръстът на продажбите за октомври е 30%, а в Щатите продажбите са нараснали с 11%.

В Европа, Близкия Изток и Африка продажбите на Volvo са спаднали с 4,8%, а на домашния пазар на марката Швеция спадът е 3,5 процента.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт