Volvo обяви, че продажбите на марката в глобален мащаб са нараснали с 5,3% през октомври, като ръстът в САЩ и Китай е спомогнал да бъде покрито намаляването на сделките на другите ключови за компанията пазари. За миналия месец компанията е реализирала 47 841 коли, което означава, че продажбите за първите 10 месеца са достигнали 461
Volvo обяви, че продажбите на марката в глобален мащаб са нараснали с 5,3% през октомври, като ръстът в САЩ и Китай е спомогнал да бъде покрито намаляването на сделките на другите ключови за компанията пазари.
За миналия месец компанията е реализирала 47 841 коли, което означава, че продажбите за първите 10 месеца са достигнали 461 313 брой, като това е увеличение с 8,6% в сравнение със същия период на миналата година. Така шансовете Volvo да запише четвърта поредна година с рекордни продажби стават все по-сериозни.
Решаващи за ръста на продажбите са силното търсене на новия SUV модел XC60, както и моделите от серия 90 – седанът S90 и комбито V90.
В Китай ръстът на продажбите за октомври е 30%, а в Щатите продажбите са нараснали с 11%.
В Европа, Близкия Изток и Африка продажбите на Volvo са спаднали с 4,8%, а на домашния пазар на марката Швеция спадът е 3,5 процента.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *