BMW стартира пилотен проект за споделяне на автомобили от клиентите на марката в Нешвил, Тенеси. Услугата Access by BMW засега се предлага само от един от дилърите на компанията в града. Идеята на експеримента, който стартира вчера, е да се провери как ще реагират клиентите на възможността да карат различни модели BMW срещу твърда месечна
BMW стартира пилотен проект за споделяне на автомобили от клиентите на марката в Нешвил, Тенеси. Услугата Access by BMW засега се предлага само от един от дилърите на компанията в града.
Идеята на експеримента, който стартира вчера, е да се провери как ще реагират клиентите на възможността да карат различни модели BMW срещу твърда месечна сума, без да купуват колите, както и да се привлекат по-млади клиенти. Клиентите нямат ограничение за това колко пъти могат да сменят колите, които искат да карат, а в ежемесечната им такса влиза и застраховката и техническото обслужване на колата.
През януари така услуга в Щатите пусна друга луксозна марка – Cadillac. Чрез специално приложение за смартфон клиентите получават достъп до пет „по-специални модели”: спортните ATS-V и CTS-V, луксозният кросоувър Escalade, още един кросоувър – XT5 и флагмана на марката CT6.
Такава програма в Щатите предлага и Volvo – Care by Volvo. Месечната сума е 600 долара на месец, а срещу това клиентът получава нов автомобил всяка година, застраховка, техническо обслужване и 24-часова линия за контакти с компанията. Максималният пробег на година е ограничен на 24 000 километра, а засега в програмата е включен само един модел – новият кросоувър XC40.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *