Списание Forbes публикува ежегодната си класация на най-скъпите марки и в Топ 100 попадат 12 автомобилни бранда. Най-напред от автомобилните компании е Toyota с 9-о място в общото класиране и оценка 44,7 милиарда долара, като в сравнение с миналата година компанията отчита ръст от 9% на оценката. В Топ 20 влизат още две марки –
Списание Forbes публикува ежегодната си класация на най-скъпите марки и в Топ 100 попадат 12 автомобилни бранда.
Най-напред от автомобилните компании е Toyota с 9-о място в общото класиране и оценка 44,7 милиарда долара, като в сравнение с миналата година компанията отчита ръст от 9% на оценката.
В Топ 20 влизат още две марки – Mercedes на 13-о място с 34,4 милиарда долара оценка и BMW на 20-а позиция с оценка 31,4 милиарда долара. Mercedes има два пъти по-голям ръст от баварците – 18 срещу 9 процента.
В Топ 50 намират място още три марки: Honda на 24-о място (25,5 милиарда долара), Audi на 37-о място (14,8 милиарда долара) и Ford на 42-о място с оценка 14,1 милиарда долара.
Близо до тях са Chevrolet (56-о място, 11,5 милиарда долара) и Porsche (58-о място, 11 милиарда долара).
Другите автомобилни компании в класацията са Lexus (69-о място, 9,5 милиарда долара), Nissan (70-о място, 9,4 милиарда долара), Hyundai (75-о място, 8,7 милиарда долара) и Volkswagen (90-о място, 7,9 милиарда долара).
Първото място в общото подреждане заема Apple с оценка 182,8 милиарда долара, а Топ 3 допълват Google и Microsoft.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *