Индия е един от пазарите, където Lamborghini се представя по-слабо от очакваното, въпреки че има потенциал за повече продажби, съобщи италианската марка. Затова и там ще се разчита основно на Urus – първият SUV в историята на Lamborghini, тъй като продажбите в Индия формират по-малко от 1% от глобалните продажби на компанията, водена от Стефано
Индия е един от пазарите, където Lamborghini се представя по-слабо от очакваното, въпреки че има потенциал за повече продажби, съобщи италианската марка. Затова и там ще се разчита основно на Urus – първият SUV в историята на Lamborghini, тъй като продажбите в Индия формират по-малко от 1% от глобалните продажби на компанията, водена от Стефано Доменикали.
През 2017 Lamborghini продаде по-малко от 30 коли в Индия, а сега плановете са за утрояване на този резултат в рамките на следващите две години.
„Urus е най-подходящият модел на Lamborghini за Индия – обяви шефът на местното представителство Шарад Агарвал. – Така ще разширим пазара на марката и ще привлечем клиенти, които досега са карали седани или SUV модели от премиум марки.”
Lamborghini търси новите си клиенти в Индия сред звездите от Боливуд и технологичните предприемачи. Миналата година статистиката в Индия изброи 119 милиардера и около 20 700 човека със състояние 10 милиона долара или повече.
Lamborghini започна доставка на Urus в Индия тази година и моделът оформя 68% от продажбите на клиенти, които за първи път си купуват кола на марката, поясни Агарвал.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *