Групировката PSA не иска да зависи от продажбите в Европа и се стреми към други пазари. Peugeot отново поглежда към Северна Америка. Opel се завръща в Русия, а Citroen се движи към Индия. Единствено в Китай нещата малко "куцат" засега. Генералният директор на Ситроен Линда Джексън в интервю пред Automotive News съобщи, че нейната компания
Групировката PSA не иска да зависи от продажбите в Европа и се стреми към други пазари. Peugeot отново поглежда към Северна Америка. Opel се завръща в Русия, а Citroen се движи към Индия. Единствено в Китай нещата малко "куцат" засега.
Генералният директор на Ситроен Линда Джексън в интервю пред Automotive News съобщи, че нейната компания ще предостави до края на 2021 г. евтини автомобили на индийците. Те ще бъдат създадени върху програма – различна и по-бюджетна от сегашната Global Access (Dacia, Logan, Duster, платформа B0).
"Всички прогнози за Индия говорят, че пазарът ще разсте в геометрична прогресия", – подчерта Джексън. Анализаторите очакват, че към 2025 год. индийският пазар ще нарастне до шест милиона машини и ще стане трети по големина в света след Китай и САЩ. В Индия обаче той е разпределен – Maruti Suziki, Tata, Hyundai и Mahindra държат повече от 80%, а останалите се поделят от европейските, азиатски и американски брендове в различна степен на успеваемост.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *