728 x 90

Третото поколение Audi A3 с официален дебют в България

– Мултимедийно шоу, водено от Александър Сано – Среброто, представи трите измерения на А3 пред повече от 300 гости – Новият градски спортен автомобил впечатлява с революционен дизайн, авангардни технологии и несравнимо представяне на пътя – Компактният модел носи авангардните технологии на луксозния сегмент Третото поколение Audi A3 беше официално представено в България на 25

– Мултимедийно шоу, водено от Александър Сано – Среброто, представи трите измерения на А3 пред повече от 300 гости
– Новият градски спортен автомобил впечатлява с революционен дизайн, авангардни технологии и несравнимо представяне на пътя
– Компактният модел носи авангардните технологии на луксозния сегмент

Третото поколение Audi A3 беше официално представено в България на 25 септември 2012 г. пред повече от 300 гости. Авангардното мултимедийно шоу в атриума на «Сердика Офиси» в София премина под знака на цифрата «3», представяща модела, поколението и ключовите характеристики на новия градски спортен автомобил – революционен дизайн, авангардни технологии и несравнимо представяне на пътя. Г-н Адриан Лайтер, изпълнителен директор на "Порше БГ", официален вносител на Audi за България приветства гостите и им пожела дързост и забавление „по три“. Характерът, технологиите и визията на новия Audi А3 бяха представени чрез видео и светлинно шоу, водено от звездата от сериала „Под прикритие” Александър Сано „Среброто“.
Новият A3, чийто световен дебют се състоя на Автомобилното изложение в Женева през 2012 г., не отстъпва на автомобилите от луксозния сегмент, защото носи същите авангардни технологии. A3 е високотехнологичен автомобил, в който се преплитат елегантни интериорни решения и революционен дизайн, нови технологии за асистиране на водача и за връзка с външния свят като Audi Connect и ефективни решения за двигателя.
На българския пазар Audi A3 се предлага с четири четирицилиндрови мотора, които са напълно нови разработки – два TFSI бензинови агрегата с работен обем 1,4 и 1,8 литра и 1,6 и 2,0 литрови дизел TDI. Цената на версията на А3 с базов мотор 1.4 TFSI започва от 43 482 лева, скоро на пазара се очаква и модификацията с бензинов двигател 1.2 TFSI. Автомобилът се предлага с богата гама от общо 12 екстериорни цвята.
Третото поколение на модела в премиумния компактен клас на Audi вече е на разположение на клиентите в дилърската мрежа на марката в България и е готов да впечатли всеки със своя спортен дух, иновативност и изискан дизайн.

Спортен дух и несравнимо представяне на пътя
Агрегатите под капака на стилния A3 са с мощност съответно 122 к.с., 180 к.с. за бензиновите и 105 к.с. и 150 к.с. за дизеловите варианти. В сравнение с предишния модел разходът на гориво на новия A3 е намален със средно 12 процента – като при някои версии дори още повече. Най-мощният мотор 1.8 TFSI се предлага серийно със седемстепенна предавателна кутия S tronic; 1.4 TFSI и 2.0 TDI са оборудвани с шестстепенна механична трансмисия.
Иновациите в областта на конструктивните решения правят новия A3 по-пъргав и динамичен, намалявайки теглото на атрактивната каросерия на модела с три врати с цели 80 кг. Предните калници и капакът над двигателя са изработени от алуминий.
Качествата на ходовата част на новия A3 съчетават удоволствието от динамичното шофиране с отличен комфорт и впечатляваща стабилност на пътя. Основата за подобно поведение е високотехнологичното окачване, което от своя страна се допълва от прецизно настроено кормилно управление, с ефективно електромеханично задвижване. Системата за контрол на стабилността ESC интегрира и функция на електронно управляван диференциал ограничаващ прибоксуването, с което управляемостта в завои е още по-предсказуема и сигурна.
Продуктовата линия на новия модел A3 ще бъде допълнена и с хибридни версии и варианти с алтернативно задвижане като двигатели с природен газ и Audi e-gas. През 2012 година ще се появи и версия с изключително ефективен двигател 1.6 TDI, който консумира едва 3,8 литра дизелово гориво/100 км, и отделя само 99 г/км CO2.

Авангардни технологии, характерни за луксозния сегмент
Audi заема лидерска позиция в концептуалното мислене в областта на инфоразвлекателните системи. Сред тях са аудиосистемата на Bang & Olufsen и навигацията MMI Navigation plus. Те се допълват идеално от Bluetooth-автомобилния телефон и WLAN-Hotspot връзката. Последната дава на пътниците възможност за достъп до интернет при пътуване, а за водача се осигуряват персонализирани онлайн услуги, които се осъществяват благодарение на пакета Audi connect.
А що се касае до системите за асистенция на водача и инфоразвлекателните технологии, новият А3 предлага решения, които създават нови стандарти в сегмента. Те се простират от адаптивния темпомат базиран на радар, до системите Audi side assist, Audi active lane assist, системата за разпознаване на пътните знаци, асистент при паркиране и базовата система за безопасност Audi pre sense basic.

Революционен дизайн
Дизайнът на новия А3 изразява спортния характер на автомобила и гарантира на дългия 4,23 м модел излъчване на мощност и изисканост едновременно. Ярко оформените остри линии очертават напрегнатите и динамично извити повърхности на каросерията . Интериорът на Audi A3 впечатлява с хоризонталните линии на арматурното табло, създаващи усещане за реене по вълните, с изключително високото качество на материалите и изработката, както и с изчистената ергономия. Четирите кръгли вентилационни отвора, елегантният контролен панел на серийната климатична инсталация и контролните прибори подчертават общото усещане за качество и стил.

За Audi A3 – историята на успеха:
Първо поколение – 1996 г.
С А3 Audi отбелязва 16-годишна история на успеха. Първото поколение на тази серия дебютира през 1996 г. като модел с три врати, създавайки изцяло нов пазарен сегмент – този на премиум компактния клас. А3 установява нови стандарти със своя спортен характер, висококачествената изработка и възможността за перманентно задвижване на четирите колела quattro®. През 1999 г. моделната гама се допълва от версиите с пет врати и спортния S3. Audi продава 880 000 автомобила от това първо поколение.
Второ поколение – 2003 г.
Серията е още по-успешна – броят на продажбите достига 1,8 милиона. Въпреки новосъздадената конкуренция А3 доминира в класа на премиум компактния клас. Марката с четирите кръга значително разширява гамата на А3 с функционалния Sportback (2004), динамичния S3 (2006), емоционалния Cabriolet (2008) и изключително мощния RS 3 (2011). Моделната линия A3 отчита 20-процентен дял от общите продажби на Audi, утвърждавайки се като важен фактор за успеха на марката. Продажбите на модификацията с три врати са 950 000.
3. Трето поколение – 2012 г.
Авангардните технологии от луксозния сегмент, революционният дизайн и спортният дух на новото поколение продължават историята на успеха на А3.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт