728 x 90

"Renault Quality made" – седмица на качеството от Рено

    По повод на седмицата на качеството в Renault, компанията оповестява своите ангажименти в световен мащаб  в областта Първата стъпка към световна инициатива за качествоРазработено е специално лого “Renault Quality made”, което е част от глобалната инициатива на марката. То се забелязва във всички реклами на марката от юли 2011 година.– във формата на стоманена плака,

    По повод на седмицата на качеството в Renault, компанията оповестява своите ангажименти в световен мащаб  в областта

    Първата стъпка към световна инициатива за качество
    Разработено е специално лого “Renault Quality made”, което е част от глобалната инициатива на марката. То се забелязва във всички реклами на марката от юли 2011 година.
    – във формата на стоманена плака, то създава усещане за тежест
    – символ е на качеството на Renault и демонстрира добрите резултати по отношение на продукт и обслужване
    Жан-Пиер Валод, Старши вицепрезидент по качество: „Renault няма притеснения, когато говори за качеството на продуктите и услугите си през 2011 година. Новото лого “Renault Quality made” е символ на увереността в това, което предлагаме. То изразява желанието да покажем, че приоритет за компанията и партньорите ни е ежедневно да доставя продукти, които са в синхрон с очакванията на клиентите”.
    Независими организации, като автомобилния германаски клуб ADAC, също отбелязват прогреса на марката. Проучването разглежда надеждността на автомобилите: от 13 милиона автомобила между една и шест години, всеки модел Renault, сред които и флагманът Megane, e класиран в графата «добро» или «отлично» качество за периода от 2006 година насам.

    Megane: флагманът за качество на Renault
    Renault поставя в основата Megane, за да демонстрира качеството на продуктите на световно ниво, в съответствие с новото лого за качество на марката.
    – Megane е най-продаваният модел на Renault и неговата надеждност е оценена от независими организации, пресата и клиентите.
    – Тази надеждност е постигната чрез подобрения в дизайна, производството и валидиращите процеси.
    – Megane поставя нов приоритет: възприетото качество от клиентите на марката.
    – Качеството на  Megane поставя нови стандарти в автомобилите Renault в световен мащаб.

    Меgane: надежден автомобил, направен да издържи във времето
    Megane III е най-продаваният автомобил с 350 000 бройки за периода от януари до октомври 2011 година. Според проучване във Франция и Германия на клиенти от независими организации, Megane III e сред най-надеждните модели, публикувани от « L’automobile ». Списанието класира моделите, взимайки под внимание клиентските очаквания и мнението на журналисти на база проведен тест драйв. Според ADAC надеждността на Megane преминава от „добра” към „отлична” за автомобили, произведени след 2006 година. А повредите, покрити по застраховка по време на първата година на пътя, са намалени с 40%, преминавайки от Megane II към Megane III.
    Според Оливие Адам: ”Megane e част от програмата „От дизайн към качество”, която се установи трайно в компанията от лансирането на Laguna III. Taзи инициатива покрива всяка стъпка от развитието на проекта за даден модел – от дизайна до поточната линия. Всяка част от автомобила се използва само след като е сигурно, че всички грешки по нея са изчистени, като всяка новост е систематично анализирана от експерт по качеството. Освен това, тестови автомобили изминават до 5 милиона километра в екстремни условия, за да се удостовери, че Megane III е доказал своята надеждност.

    Megane: символ на качеството в Renault
    Renault прилага стандарти и процедури за качество включително и такива, които се ползват от Nissan, за да се гарантира качеството на Megane III.
    Renault прилага тези стандарти навсякъде по света. Освен това, Renault Production System (SRP) се използва в 38 завода в света в групата Renault. За всеки работник в системата на Renault качеството е поставено на първо място. Съответно  всички заводи на марката по света покриват еднакви стандарти и изисквания за качество.

    Megane III се ползва от засиления контрол на качеството
    Допълнителен контрол е въведен с лансирането на Megane III. Въпроси като издръжливост и обезценяване са базови при разработката, дизайна и валидирането на процесите.
    Още от самото начало във фаза дизайн, списък от 100 специфични точки е съставен, за да се провери издръжливостта и надеждността на Megane III спрямо Megane II. С множество примери, специални усилия са положени да се намали нивото на шум в купето и надеждността на електронните компоненти. В завода в Паленсия, Испания, всяка част от функционалностите на автомобила се проверява с лазерен тест, в сравнение с Megane II, където са се проверявали 70% от функционалностите на автомобила.
    След като е започнало производството на Megane III през 2008, повече от 100 автомобила са тествани за период от 3 месеца в Турция, Австрия и Румъния за повече от пет милиона километра по всякакви типове пътища и сурови климатични условия. Въпреки че Megane III се продава главно в Европа, моделът е определен като световен флагман за качество на марката. Той символизира придобития опит и експертиза на групата, от началото при създаването на дизайна на марката до реалното лансиране на всички модели на групата.

    Renault се ангажира да подобри удовлетвореността на клиента на световно ниво
    Renault има програма за удовлетвореността на клиента, като се ангажира да предлага безкомпромисно качество на обслужване. Удовлетвореността на клиента е четвъртата стъпка от стратегията на марката в своя план Renault 2016 – Drive the change. Renault планира да засили отношението на доверие със своите клиенти, като открито заявява своите ангажименти в цялата търговска мрежа (13 000 търговски представителства), както и като разпространява рекламна кампания, анонсираща началото на това обещание.
    Според проучване на Renault от 300 000 потребители на марката, които са закупили автомобил и на 900 000 клиента на марката в следпродажбеното обслужване, повече от 80% от тях вече препоръчват Renault, заради качеството на обслужване.
    Франсоа Рупли, Директор по развитие на търговската мрежа: „ Качеството на нашите услуги е от съществено значение за нас. Ние работим в посока изграждане и заздравяване  доверието на клиентите ни и лоялност към марката и нашите услуги. Това обещание е формалното доказателство за възможността да доставяме качествени услуги.”

    Отличното представяне на търговските представителства: от стратегическо значение за връзката с нашите клиенти
    Отличното отношение на търговските представителства към нашите клиенти е също част от стратегическия план Renault 2016 – Drive the change. През февруари 2011, Карлос Гон обяви: „ Търговската мрежа е основата, върху която се крепи връзката между клиента и марката. Съответно, отличното отношение към нашите клиенти ще направи марката по-силна. През 2011 Renault поставя осем ангажимента към цялата мрежа, за да засили доверието и спокойствието на клиента към марката. Тези ангажименти засягат обещания като доставяне на автомобила на време, заплащане на сервизната услуга по договорените предварително цени и без неприятни изненади след всяко посещение в сервиза, информираност на клиентите на всеки етап от развитието на сервизното обслужване до самото доставяне.”

    Ангажимент в три етапа и на световно ниво
    Основата се гради върху три ангажимента: „ Клиентът да бъде информиран на всеки етап от поръчката до доставката на автомобила”, „ Автомобилът да излиза от сервиз навреме и да се заплаща предварително договорената за това цена” и „ Да не се дължи плащане при ремонт на повреда без предварителното съгласие на клиента”. Тези ангажименти са част от съществуващия план “PER 4” Renault Plan for Excellence. Той допринася за подобряване на клиентското задоволство с повече от 10% за 5 години.
    Останалите пет ангажимента са адаптирани към локалните клиентки очаквания, като се взема под внимание мащаба на пазара и анализ на основните причини за неудовлетвореността на клиента. Например клиент в Аржентина, където Renault се предлага от дълги години, няма същите очаквания като клиент от Русия, където пазарът е бързоразвиващ се.

    Осем от десет клиента вече препоръчват Renault за качество на услугите
    Според проучване на Renault върху 300 000 клиента, които са си купили автомобил и 900 000 ползващи сервизите на марката, към края на август 2011 г. 81,2% от клиентите препоръчват марката за качество на следпродажбеното обслужване и 89,2% за качество на услугите при покупка на автомобил.

    Свързани публикации

    Оставете коментар

    Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

    Най-нови

    AUTOCLUB.BG във Facebook

    Facebook Pagelike Widget

    Спорт