728 x 90

Първи извънреден сервиз и за Lada Granta

В последните години съобщенията за извънредно сервизно обслужване на различни модели валят едно след друго, но определно се зачестиха след т.н. педалски проблем в тойотите. Производителите ли станаха по-разсеяни, клиентските ли организации засилиха строгостта си, но е факт, че не минава седмица без поредния открит недостатък в дадено возило. Последният засега случай е обявяването за

В последните години съобщенията за извънредно сервизно обслужване на различни модели валят едно след друго, но определно се зачестиха след т.н. педалски проблем в тойотите. Производителите ли станаха по-разсеяни, клиентските ли организации засилиха строгостта си, но е факт, че не минава седмица без поредния открит недостатък в дадено возило. Последният засега случай е обявяването за първо връщане в сервиз на новия седан Lada Granta. Свежият модел е показал дефект, забелязан от един от дилърите на "АвтоВАЗ" по време на тестово изпитание на първата партия бройки от колата. В партидата е била идентифицирана необходимостта от допълнително запечатване на окабеляването. Представители на производителя вече са дали необходимите инструкции за отстраняване на недостатъка, като времето за манипулацията няма да отнеме повече от няколко минути и ще бъде извършена безплатно.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт