728 x 90

Вече може да купите Ferrari LaFerrari в интернет!

Ловък спекулант от Франкфурт предлага култовото Ferrari LaFerrari на свободна продажба в сайта mobile.de. Италианският автомобил, който направи фурор на салона в Женева през март, се продава с 350 000 евро комисионна. Така, че ако искате да имате това ферари, което ще бъде произведено само в 499 бройки, трябва да заделите сумата от 1 370

Ловък спекулант от Франкфурт предлага култовото Ferrari LaFerrari на свободна продажба в сайта mobile.de. Италианският автомобил, който направи фурор на салона в Женева през март, се продава с 350 000 евро комисионна. Така, че ако искате да имате това ферари, което ще бъде произведено само в 499 бройки, трябва да заделите сумата от 1 370 000 евро плюс горницата от 350 000 евро или точно 1 милион 720 000 евро. Поръчката трябва да бъде направена до края на май, като дотогава може да си изберете цвят и детайли по персонализация на салона. Чисто новият Ferrari LaFerrari ще ви бъде доставен през декември – преди коледните и новогодишните празници. 
Суперавтомобилът LaFerrari е 6,2-литров V12 двигател с мощност 800 к.с., достигаща при 9000 об./мин и въртящ момент 700 Нм (при 6760 об./мин). В допълнение към него обаче има и електрически мотор, който осигурява още 163 к.с. и 270 Нм. "Ферарито" има комбинирана обща мощност от умопомрачителните 963 к.с. и развива 9250 оборота. Целият въртящ момент се предава към колелата посредством седемстепенна DCT трансмисия. Хибридната система HY-KERS тежи 140 кг, като 62 от тези килограми представляват централно разположените батерии. Те се презареждат, когато двигателят произвежда допълнителен въртящ момент, както и при спиране. 120-киловатният електромотор върви с комплект батерии, които тежат 60 килограма и са прикрепени към пода на карбоновия монокок зад водача. Всъщност в LaFerrari има два електрически агрегата, разработени съвместно с Magneti Marelli. Единият от тях е прикован към скоростната кутия и задвижва задните колела, а другият се грижи за енергията в бордовата електроника, например климатроника. Ускорението до 100 км/ч отнема по-малко от 3 секунди, до 200 км/ч – за 7 секунди, а до 300 км/ч – около 15 сек. Максималната скорост пък надвишава 350 км/ч. LaFerrari има дължина от 4702 мм, широчина от 1992 мм, височина от 1116 мм и междуколесна база от 2665 мм. Масата му е едва 1255 кг и е разпределена в почти идеалното съотношение 41 към 59% от предната към задната ос. Центърът на тежестта на колата, направена от карбоново шаси, е с 35 мм по-ниско разположен в сравнение с Enzo. Хиперколата разполага и с активни аеродинамични елементи и фиксирана шофьорска спортна седалка. Предното окачване е с два носача, а отзад – многоточково. Колата е накипрена върху 19-цолови джанти отпред и 20-цолови – отзад. Съответно гумите са с размер 265/30 и 345/30. За спирачната мощ отговарят карбоново-керамични спирачки Brembo с размер на диска 309 мм отпред и 390 мм отзад. Електронните помощници включват ESC контрол на стабилността, EF1-TRAC (тракшън контрол) и трето поколение диференциал.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт