728 x 90

Нов рекорден февруари за BMW Group на пазара

Нов рекорден февруари за BMW Group на пазара

BMW Group постигна рекорд в реализацията през месец февруари с продажбата на общо 151 952 автомобила BMW, MINI и Rolls-Royce в целия свят (предх. год. 141 207 /+7,6%). Рекорден брой са и доставките за периода от началото на годината – 294 112 (предх. год. 274 113) или увеличение със 7,3% в сравнение със същия период

BMW Group постигна рекорд в реализацията през месец февруари с продажбата на общо 151 952 автомобила BMW, MINI и Rolls-Royce в целия свят (предх. год. 141 207 /+7,6%). Рекорден брой са и доставките за периода от началото на годината – 294 112 (предх. год. 274 113) или увеличение със 7,3% в сравнение със същия период на 2014 година.
 
„Началото на годината е силно за нас и през месец февруари постигаме рекорд в реализацията за този месец на годината", каза Иън Робъртсън, член на Борда на директорите на BMW AG, Продажби и Маркетинг BMW: "Убеден съм, че нашата млада моделна гама, включително новото BMW Серия 2 Гран Турер и новото BMW Серия 1, които представихме на започналото само преди дни автомобилно изложение в Женева, ще осигурят необходимия импулс, за да продължим да растем и през останалата част от 2015 г.".

Марката BMW постига най-висок резултат, в историята си, за февруари с 131 416 доставени превозни средства на клиенти по целия свят, което представлява увеличение от 5,2% (предх. год. 124 952). От началото на годината до момента продажбите са нараснали с 5,7% в сравнение със същия период на 2014 г. и възлизат на 255 981 (предх. год. 242 130). Силно е търсенето на BMW Серия 2 с общо 7302 доставки към крайни клиенти.

BMW Серия 2 Актив Турер е с най-голям принос за този резултат – общо 5360 клиенти в целия свят са предпочели иновативния компактен автомобил през втория месец на годината. По-голямото BMW Серия 2 Гран Турер, което е първият седемместен модел в своя сегмент със задвижване на четирите колела, се очаква да надгради над този успех, когато бъде въведено на европейския пазар през месец юни.
 
След смяната на поколенията на MINI Haтch през изминалата година, марката MINI постига увеличение на продажбите от 27,1% до общо 20 303 (предх. год. 15 976). Началото на 2015 г. е най-успешното в историята на марката с общо 37 678 автомобила MINI доставени на клиенти в първите два месеца, което представлява увеличение от 19,7% в сравнение със същия период на миналата година (31 486).
 
BMW Group постига по-високи продажби във всички региони, в сравнение с февруари миналата година. В съответствие с корпоративната стратегия за балансиран глобален ръст реализацията расте на годишна база във всички региони.

В Европа доставките на BMW и MINI модели са се увеличили със 7,0% през февруари, до общо 64 685 (предх. год. 60 435). За първите два месеца на годината ръстът е 7,7% (120 365/ предх. год. 111 768). Германският пазар отбелязва увеличение в броя на новорегистрираните автомобили с 13,3% в сравнение със същия месец на миналата година (20 660 / предх. год. 18 229), докато продажбите в Италия са нараснали с 8,4% до общо 6 055 в месеца (предх. год. 5588). Великобритания поддържа силен ръст с общо 6 341 BMW и MINI автомобили доставени на клиенти (предх. год. 5 980/+ 6,0%).

Началото на годината е силно и за пазарите в Северна и Южна Америка. Реализацията в региона е нараснала с 13,8% през февруари (до 34 698 автомобила BMW и MINI/ предх. год. 30 490). Продажбите от началото на годината са се увеличили с 10,1% до общо 62 150 превозни средства, доставени през 2015 г. (предх. год. 56 467). Северна Америка е най-голямата движеща сила за развитието на региона: доставки на автомобили BMW и MINI в САЩ през февруари са в размер на 28 921 (предх. год. 24 476/+ 18,2%), подобно увеличение се вижда и в Канада, където 2692 превозни средства са били доставени на клиенти (предх. год. 2295/+ 17,3%).

Реализацията към крайни клиенти в Азия също е по-висока в сравнение със същия период на 2014 година. През февруари продажбите в региона са с 4,1% повече спрямо същия месец през миналата година (47 154/ 45 292). За двата месеца на 2015 г. увеличението е 5,4% (101 342/ предх. год. 96 133). Доставките на BMW и MINI в Китай достигат 31 089 през февруари, което представлява ръст от 2,7% спрямо същия месец на миналата година (30 281), докато продажбите в Южна Корея растат с 22,0% до общо 4191 (предх. год. 3435).

BMW Motorrad също поддържа позитивната тенденция с ръст в реализацията от 13,5% (9195/ предх. год. 8098), което прави изминалият месец, най-успешният февруари в историята на марката. Общо 15 458 превозни средства BMW Motorrad са доставени на клиенти през първите два месеца на годината, което представлява увеличение от 14,2% спрямо същия период на миналата година (13 536). Това положително развитие се дължи на продължаващото силно търсене моделите, въведени наскоро, като например S 1000 RR, R 1200 R и F 800 R.

Продажби на BMW Group през/ към месец февруари 2015:

 

февруари 2015

Сравнение с предх.

год.

към февруари 2015

Сравнение с предх.

год.

BMW Group Автомобили

151 952

+7.6%

294 112

+7.3%

BMW

131 416

+5.2%

255 981

+5.7%

MINI

20 303

+27.1%

37 678

+19.7%

BMW Motorrad

9 195

+13.5%

15 458

+14.2%

 

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт