Хонда утвърди стойността на своята марка за трета поредна година. Международната консултантска организация Interbrand наскоро публикува в изданието си за 2015 г. класацията Best Global Brands (Най-добрите световни марки), като Honda е на 19-о място сред най-ценните марки по света. Honda е оценена за повече от $22 милиарда, което е увеличение с 6% спрямо 2014
Хонда утвърди стойността на своята марка за трета поредна година. Международната консултантска организация Interbrand наскоро публикува в изданието си за 2015 г. класацията Best Global Brands (Най-добрите световни марки), като Honda е на 19-о място сред най-ценните марки по света.
Honda е оценена за повече от $22 милиарда, което е увеличение с 6% спрямо 2014 година. Тази оценка подобри позицията на Хонда в цялата индустрия с едно място.
Този резултат е сред последните най-позитивни новини за марката, след като тази година имаше много представяния на нови продукти, особено в Европа. През последните 12 месеца Honda обнови цялата си гама коли с нови версии на хечбека Jazz, компактния кросовър HR-V, които ще направят дебют в България на автомобилното изложение в София следващата седмица, освежените хечбек Civic и компактния SUV със задвижване на 4-те колела CR-V.
Междувременно при мотоциклетите Honda представи 7 нови продукта, включително супербайка RC213V-S. През 2016-а се очаква още една положителна година за марката Honda със следващата генерация FCV с горивни клетки и завръщането на иконата – суперколата NSX.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *