728 x 90

Volkswagen се отказа от "Das Auto."

Volkswagen се отказа от "Das Auto."

Ръководството на VW реши да се откаже от слогана Das Auto., който в последните години се отъждествяваше с рекламната стратегия на бранда. "Das Auto." съпътства рекламните кампании на Volkswagen от 2007 г. насам – времето на проф. Мартин Винтеркорн. Фразата, която се превежда като "Фолксваген – това е автомобилът", беше лесна за запомняне. След дизеловия

Ръководството на VW реши да се откаже от слогана Das Auto., който в последните години се отъждествяваше с рекламната стратегия на бранда. "Das Auto." съпътства рекламните кампании на Volkswagen от 2007 г. насам – времето на проф. Мартин Винтеркорн.

Фразата, която се превежда като "Фолксваген – това е автомобилът", беше лесна за запомняне. След дизеловия скандал, който се отрази негативно върху имиджа на компанията, новото ръководство се реши на рекламна кампания с нов слоган.

Както съобщава Ройтерс, темата е обсъждана по време на среща на ръководителите на компанията в Дрезден. Основен противник на досегашния слоган е отговорникът за развитието на бранда Volkswagen Херберт Дис. Той смята, че опитът да се характеризира VW като единственият нормален автомобил изглежда "абсолютистки" и не съответства на сегашната ситуация, при която концернът е принуден да сервизира хиляди автомобили.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт