Още в началото на 2015 г. Opel Zafira Tourer 1.6 CNG павира пътя за призове на Опел, спечелвайки титлата най-природосъобразен ван от германския екологичен институт Ökotrend – за трети пореден път (cреден разход на гориво и ниво на емисиите на CO2 – 4.7 кг/7.2 м3 газ метан на 100 км пробег, 129 г/км). Преди няколко
Още в началото на 2015 г. Opel Zafira Tourer 1.6 CNG павира пътя за призове на Опел, спечелвайки титлата най-природосъобразен ван от германския екологичен институт Ökotrend – за трети пореден път (cреден разход на гориво и ниво на емисиите на CO2 – 4.7 кг/7.2 м3 газ метан на 100 км пробег, 129 г/км). Преди няколко дена моделът завоюва и своята четвърта поредна титла. Но практичният и гъвкав ван, използващ за гориво природен газ, бе само предвестник на изобилието от награди.
За втора поредна година Opel ADAM спечели читателската награда The Best Cars (Най-добрите коли) на уважаваното специализирано германско автомобилно списание auto motor und sport в категорията за мини автомобили; малко след това последва и приза Blogger Auto Award 2015 (Автомобилни блогърски награди). Благодарение на своята отлична остатъчна пазарна стойност, моделите Opel ADAM и Zafira Tourer се наредиха заедно на първите места в своите категории в наградите Value Champion 2015, връчвани от германското списание Auto Bild и независимата германска компания за услуги Schwacke.
Читателите на германското потребителското издание Guter Rat и на списание SUPERillu обявиха Opel Corsa за Най-забележителната кола на 2015 година. Новото издание на бестселъра в малкия клас спечели също и наградите Автомобил на годината в Румъния, Гърция и Сърбия – само като един пример за множеството национални отличия, които Corsa събра в актива си в цяла Европа. А на международната сцена новият модел бе отличен с интернационалната награда Best Buy Car of Europe за 2015 год. (Най-добрият за покупка автомобил в Европа) от експертите на журито на конкурса AUTOBEST.
Германското специализирано списание Firmenauto и независимата компания DEKRA отново обявиха модела Mokka за Фирмена кола на годината. Лекотоварните автомобили на Opel отново показаха, че са неудържими със спечелените от Movano и Vivaro награди, сред които и Plus X Award. Tе завоюваха и престижната титла за технологични иновации в различни категории, подобно на наскоро дебютиралия Opel KARL и Zafira Tourer. Всичко това определи Opel като “Най-иновативната марка” в рамките на наградите Plus X Award от 2012 год. насам. В Австрия Opel Vivaro бе обявен за Fleet Car of the Year (Корпоративна кола на годината), а тестваният от специализираните издания VerkehrsRundschau и Trucker Movano спечели приза Green Van 2015 (Най-екологичен ван) и се отличи с минимално количество повреди в годишната Статистика за употребявани автомобили на DEKRA, където спечели победата в лекотоварния клас.
Германското специализирано списание auto motor und sport връчи на спортния ADAM S (среден разход на гориво и емисии на CO2 – 5.9 л/100 км, 139 г/км) наградата за дизайн Autonis. За марката Opel новото поколение на Astra бе основен акцент не само на годината, но и в колекцията от престижни награди. Бестселърът на Opel в компактния клас обра овациите в цяла Европа, спечелвайки националните награди Кола на годината, Best Choice (Най-добър избор) и Семеен автомобил, а накрая и наградата Златен волан за 2015 от германските издания Auto Bild и Bild am Sonntag.
Най-новото поколение на компактния модел на Opel е по-леко и по-динамично отпреди, предлагайки последната дума на съвременните технологии. Ярък пример в тази насока е системата на предните светлини IntelliLux LED – журито на конкурса AUTOBEST отличи Opel с наградата SAFETYBEST 2015 за адаптивната матрична система с LED елементи. Друг положителен пример е системата OnStar – през пролетта германските списания Auto Bild и Computer Bild отдадоха признание на авангардната технология с наградите Connected Car и Pioneer Award, а във Великобритания системата за персонална комуникация и мобилни услуги бе отличена с Технологичната награда на специализираното автомобилно списание Auto Express и приза Techies Award на BusinessCar.
Но новите модели на Opel бяха единственото, което предизвика радост сред клиентите на марката и специалистите в различни области през изминалата година. Начинът и методите, с които компанията споделя възможностите и предимствата на своите продукти пред обществеността също бяха сред поводите за удостояване с престижни награди.
Германската Gesamtverband Kommunikationsagenturen GWA e.V. (Aсоциация на комуникационните агенции) отличи марката Opel със Златния приз GWA Effie – най-престижната германска награда в областта на маркетинга за рекламната кампания под наслов “Umparken im Kopf”. Самоуверената кампания сама по себе си вече донесе на марката Opel и на водещата рекламна агенция Scholz & Friends над 30 други отличия, сред които Grand Prix от германския Econ Forum’s Jahr der Werbung за най-добра кампания на годината. Прес и PR екипите на Opel получиха отличието Комуникационен екип на годината 2015 в рамките на наградите European Excellence Awards.
Автомобилният производител от Рюселсхайм показва впечатляващи резултати и по отношение на организацията. Германският Verband der deutschen Automobilindustrie (Съюз на германската автомобилна индустрия) потвърди това, връчвайки на Opel отличието VDA Logistik Award 2015 за отличните логистични решения на марката. С това стабилните основи за успешно развитие през 2016 година могат да се считат за успешно поставени.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *