728 x 90

Ръст за Mitsubishi в България и ЕС от началото на годината

Ръст за Mitsubishi в България и ЕС от началото на годината

През първите 9 месеца от календарната 2018 г. Mitsubishi Motors Europe (MME) отчете 16% ръст в продажбите в Европа със 137 048 бройки спрямо 117 921 за същия период на миналата година. Увеличената моделна гама с представянето на Eclipse Cross, който донесе 22 369 допълнителни продажби за бранда, популярният Outlander PHEV (+ 8% или 14,293

През първите 9 месеца от календарната 2018 г. Mitsubishi Motors Europe (MME) отчете 16% ръст в продажбите в Европа със 137 048 бройки спрямо 117 921 за същия период на миналата година. Увеличената моделна гама с представянето на Eclipse Cross, който донесе 22 369 допълнителни продажби за бранда, популярният Outlander PHEV (+ 8% или 14,293 продадени бройки) и по-активната маркетингова стратегия доведоха до значителни резултати на местно ниво с подобрено представяне на 9 от 10-е основни пазара на MME:
1. Германия:             36 671 бр.     => 40 524 бр.    => + 10.5%
2. Великобритания:        20 914 бр.     => 24 026 бр.    => + 15%
3. Израел:            9437 бр.     => 11 271 бр.    => + 19%
4. Испания:             7992 бр.     => 10 003 бр.    => + 25%
5. Холандия:            3817 бр.     => 5865 бр.    => + 54%
6. Франция:            3003 бр.     => 5034 бр.    => + 68%
7. Австрия:            3800 бр.     => 4923 бр.    => + 30%
8. Италия:            3843 бр.     => 4872 бр.    => + 27%
9. Полша:            2958 бр.     => 4016 бр.    => + 36%
10. Швеция:            3967 бр.    => 3731 бр.     => – 6%
Общо:             117 921 бр.     => 137 048 бр. => + 16%

За България ръстът на целия пазар за периода януари-септември тази година по данни на ACEA е 19,7%, а продажбите на Mitsubishi Motors на нашия пазар са нараснали със 113% спрямо същия период миналата година. Основен двигател за положителното развитие на марката през последните месеци е новият модел – Eclipse Cross, който съставя 45% от общите продажби, както и пикапът L200 – 10%.

В коментар към положителните резултати за първите 9 месеца, Бернард Лоар, новият президент и CEO на Mitsubishi Motors Europe казва: “ Mitsubishi Motors постоянно развива, засилва и затвърждава своето присъствие на европейския пазар. Тази година голямата стъпка бе направена с представянето на SUV-купето Eclipse Cross – съществено допълнение към моделната гама, насочено към по-младите клиенти с вкус към дизайна и иновациите. Не по-малко значим е и успехът на Outlander PHEV – един от малкото plug-in хибридни превозни средства, които покриват новия WLTP стандарт за вредни емисии с резултат от 46 г/км. На ниво бранд и двата автомобила индикират стратегията на MMC – “SUV + EV”, чийто успех се доказва и от процента продажби – 79% от продадените Mitsubishi Motors автомобили в Европа за периода януари – септември 2018 г. са SUV-а, докато електрическите превозни средства държат 11.5% за същия период.“

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт