728 x 90

Chevrolet е автомобилен партньор на Ливърпул

    – Базираната в САЩ марка сключи четиригодишен договор за спонсорство с клуб от Английската висша лига– Chevrolet става официален спонсор на северноамериканското турне на ФК Ливърпул Chevrolet обяви, че сключването на договор за четиригодишно партньорство с футболния клуб „Ливърпул”, като марката става негов официален автомобилен партньор. Партньорството ще продължи до края на сезон 2015/16 на

    – Базираната в САЩ марка сключи четиригодишен договор за спонсорство с клуб от Английската висша лига
    – Chevrolet става официален спонсор на северноамериканското турне на ФК Ливърпул

    Chevrolet обяви, че сключването на договор за четиригодишно партньорство с футболния клуб „Ливърпул”, като марката става негов официален автомобилен партньор. Партньорството ще продължи до края на сезон 2015/16 на английското и европейското футболно първенство и ще включва визуално присъствие на марката на Анфийлд – стадиона на „Ливърпул”, редовно публикуване на материали в печатните и дигиталните издания на клуба и в сайтовете на феновете, и участие на играчите в рекламни дейности.
    Chevrolet е и официален спонсор на предсезонното турне на клуба, едно от най-популярните в света, което вече започна с мач на „Ливърпул” и ФК „Торонто” миналата събота. „Ливърпул” ще играе на 25 юли с италианския „Рома” във Фенуей парк, Бостън, и на 28 юли – със съперниците си от Английската висша лига Тотнъм Хотспър в Балтимор.
    Крис Пери, вицепрезидент на Chevrolet, отговарящ за глобалния маркетинг, каза: „Привържениците на „Ливърпул” от целия свят са известни с неумиращата си любов към своя отбор. Нашите отношения с ФК „Ливърпул” се простират отвъд традиционните граници на спонсорството и се превръщат в ангажимент към привържениците. Всичко, което правим, ще има за цел да ги държи в центъра на играта.
    Иън Еър, управляващ директор на футболен клуб „Ливърпул”, заяви: „Подобно на нашия клуб, Chevrolet има дълга, богата история на разрастваща се, глобална марка и това откриващо нов етап партньорство още веднъж демонстрира високата стойност на международната популярност на „Ливърпул”. Партньорства с първокласни марки като Chevrolet ще ни помогнат да гарантираме дългосрочен растеж и успех на клуба, както на терена, така и извън него. Ще се радваме в бъдеще да работим в близко сътрудничество с Chevrolet, за да достигнем и ангажираме нашите поддръжници, които са сред най-страстните и образовани фенове в света.” За повече информация относно северноамериканското турне на ФК „Ливърпул” посетете www.lfctour.com.

    Свързани публикации

    Оставете коментар

    Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

    Най-нови

    AUTOCLUB.BG във Facebook

    Facebook Pagelike Widget

    Спорт