728 x 90

Автосалон Пловдив 2012: Артистични графити за новия А-клас

    Иван Янев пристига от Бургас специално за брандирането на платформата, върху която ще бъде позиционирана една от премиерите на щанда на Балкан Стар по време на Пловдивския панаир – новият Mercedes-Benz A-клас.“Вече и в България започват да се търсят графитите като рекламен подход. Има проекти за известни марки от ранга на Coca Cola, Sprite, Snickers,

    Иван Янев пристига от Бургас специално за брандирането на платформата, върху която ще бъде позиционирана една от премиерите на щанда на Балкан Стар по време на Пловдивския панаир – новият Mercedes-Benz A-клас.
    “Вече и в България започват да се търсят графитите като рекламен подход. Има проекти за известни марки от ранга на Coca Cola, Sprite, Snickers, но в автомобилния бранш вие сте сред пионерите”, споделя артистът. Използването на графити е насочено главно към по-млади, динамични натури – точно онези, които попадат в целевата група на Mercedes-Benz A-клас.
    „По-различният подход на комуникация чудесно импонира на духа на автомобила” , разказва за концепцията Ваня Бабанин, ръководител комуникации в Балкан Стар. “Пазарното въвеждане на новия A-клас за Европа съвпада по време с есенния панаир и с фокусирането на вниманието върху традиционните ценности на марките Mercedes-Benz и Балкан Стар, но при по-младежки и нестандартен поглед, ние даваме на клиентите това, което винаги могат да разчитат, че ще намират при нас – сигурност, динамика и стилен дизайн.

    Свързани публикации

    Оставете коментар

    Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

    Най-нови

    AUTOCLUB.BG във Facebook

    Facebook Pagelike Widget

    Спорт