Световният шампион по футбол Германия започна с фалстарт и загуба от Мексико с 0:1 защитата на трофея си на Мондиал 2018, въпреки подкрепата си от немския премиум автомобилен производител Mercedes. Шансовете на бундестима не са загубени, а маркетинг стратегията на Daimler в Русия включи пускането на специално мобилно приложение Mercedes-Benz Fan Club – достъпно за
Световният шампион по футбол Германия започна с фалстарт и загуба от Мексико с 0:1 защитата на трофея си на Мондиал 2018, въпреки подкрепата си от немския премиум автомобилен производител Mercedes. Шансовете на бундестима не са загубени, а маркетинг стратегията на Daimler в Русия включи пускането на специално мобилно приложение Mercedes-Benz Fan Club – достъпно за операционните системи Android и iOS.
Членовете на клуба ще могат първи да узнават за основните футболни събития на мондиала от специализирани журналисти, както и да получават информация от първа ръка за последните новини около Mercedes-Benz. Оригинални спортни награди и паметни подаръци от бранда, както и достъп до специално ексклузивни футболни мероприятия – всичко това е достъпно за ползвателите на приложението след лесна регистрация.
Първото фенско събитие се състоя на 13 юни в Подмосковието, където 10 члена на Mercedes-Benz Fan Club присъстваха на закрита тренировка на националния отбор на Германия по футбол. Още на следващия ден за 70 гости пък отвори борда си специална яхта "Мерцедес-Бенц".
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *