728 x 90

Hyundai с 200-метров билборд на летище

Hyundai представи впечатляваща 200-метрова реклама пред терминала за заминаващи на международното летище на Франкфурт, за да запознае по-добре 11-те милиона пътници, преминаващи оттам всяка година със своята марка.На автомобилите, пристигащи към летището са необходими около 20 секунди, за да преминат покрай рекламата, което дава възможност на Hyundai да предаде посланието си на милиони пътуващи. Настоящата

Hyundai представи впечатляваща 200-метрова реклама пред терминала за заминаващи на международното летище на Франкфурт, за да запознае по-добре 11-те милиона пътници, преминаващи оттам всяка година със своята марка.
На автомобилите, пристигащи към летището са необходими около 20 секунди, за да преминат покрай рекламата, което дава възможност на Hyundai да предаде посланието си на милиони пътуващи. Настоящата кампания, представена върху билборд с площ 600 кв.м. насърчава хората да „почувстват играта” като участват в събитията, орканизирани от корейската компания във връзка с Мондиал 2010 в ЮАР.
Върху рекламата са изобразени привърженици на всичките 32 страни-участнички в световното първенство, което милиарди наблюдават по телевизията от домовете си. Hyundai обаче иска да ги извади от удобните им кресла и затова ги кани да споделят емоциите си в някой от 15-те фен-паркове Hyundai, разположени на различни места в Европа.
На билборда, който след края на шампионата ще изпраща друго послание, са изобразени и новите модели i30 и ix35, както и новия гаранционен пакет „тройно пет” – пет години пълна гаранция, пет години пътна помощ и пет години безплатни технически прегледи.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт