728 x 90

Списанието на Infiniti печели награди

Infiniti, японската премиум спортна автомобилна марка, ориентирана към дизайна, за пореден път получи престижни отличия за корпоративното си списание – Adeyaka. Изданието беше удостоено с наградите „Червена точка за дизайн“ (Red Dot Design Award) и злато на първия международен „Конкурс на автомобилните марки“, след като вече получи „Най-добро крос-медийно решение“ (Best Crossmedia Solution) на състезанието

Infiniti, японската премиум спортна автомобилна марка, ориентирана към дизайна, за пореден път получи престижни отличия за корпоративното си списание – Adeyaka. Изданието беше удостоено с наградите „Червена точка за дизайн“ (Red Dot Design Award) и злато на първия международен „Конкурс на автомобилните марки“, след като вече получи „Най-добро крос-медийно решение“ (Best Crossmedia Solution) на състезанието „Най-доброто от корпоративните издания“, по-рано тази година.
„Червена точка за дизайн“ е най-престижното и най-старото отличие за дизайн в Европа, присъждано като признание за отлични постижения в продуктовия и комуникационния дизайн от 1955 насам с решение на международно жури, което тази година разгледа над 6000 кандидатури.
„Конкурс на автомобилните марки“ е първото международно състезание за брандове и дизайн в автомобилната индустрия, в което се изтъкват постиженията в сферата на брандовия мениджмънт, брандовата комуникация и дизайна. То се организира от Германския съвет по дизайн, а наградите се връчват на победителите на годишната Вечер на автомобилните дизайнери в рамките на автосалона във Франкфурт.
Списание Adeyaka, издание на отдела за глобален маркетинг на Infiniti, излиза два пъти годишно на няколко езика и се разпространява в целия свят. Дизайнът и  реализацията му се осъществяват от водещата корпоративна издателска специализирана агенция köckritzdörrich в Ройтлинген, Германия. Adeyaka предлага на своите читатели уникално таргетиран подбор от фото-сесии и теми, свързани с дизайна и лайфстайла, както и информация от света на динамичното шофиране, събрани в едно елитно и стилно списание с над 180 страници, приложение за iPad  и отделен уебсайт, осигуряващ достъп до повече видеозаписи и снимки.
„Превъзходството в дизайна винаги е било крайъгълен камък за марката Infiniti. Освен че колите ни се отличават с характерния си дизайн, ние обръщаме голямо внимание на разработката на изключителни коминукационни дейности, покриващи цялата гама, за да засилим връзката с нашите клиенти в цял свят и да им покажем, че наистина мислим за тях“, каза Широ Накамура, старши вицепрезидент на Infiniti и главен творчески директор.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт