728 x 90

Запалете искрата на Chevy Spark във вашата връзка

    29 февруари наближава, а денят на Свети Валентин традиционно е моментът, в който влюбените двойки търсят различни форми да изразят своята взаимна любов и привързаност. Но докато кутиите с шоколадови бонбони, букетите с цветя и бутилките шампанско са просто различен начин да кажете "Обичам те!", оказва се, че най-сигурният начин да получите отговор "Да!", когато

    29 февруари наближава, а денят на Свети Валентин традиционно е моментът, в който влюбените двойки търсят различни форми да изразят своята взаимна любов и привързаност. Но докато кутиите с шоколадови бонбони, букетите с цветя и бутилките шампанско са просто различен начин да кажете "Обичам те!", оказва се, че най-сигурният начин да получите отговор "Да!", когато предлагате женитба на своя любим, е да получите одобрението на майката или на съотборниците му!
    Резултатите от проведеното във Великобритания анкетно изследване на Chevrolet по въпроса коя е искрата, възпламеняваща връзката между двама влюбени, показва, че изумително висок дял от 32 процента – една трета – от запитаните представители на нежния пол биха направили предложение за женитба на своя избраник на 29 февруари ЗАРАДИ високосната година. Поредната британска традиция!
    Chevrolet помага на влюбените двойки да направят този момент запомнящ се, предлагайки съвети относно местата и начините, по които мъжете предпочитат партньорката им да им отправи предложение.
    Въпреки че повечето хора бързат да направят резервация в ресторант и се стремят да не забравят да поръчат цветя за този специален ден – или нощ – от годината, 32 процента от анкетираните в изследването на Chevrolet отбелязват, че предпочитат предложението за женитба да им бъде направено в почивен ден или през ваканцията.
    "Всяка любовна връзка започва с някаква първоначална искра и резултатите от нашата анкета показват, че подобно на малкия градски Chevrolet Spark, модерните връзки отправят предизвикателство към традициите и не се съобразяват с утвърдените правила," споделя Ерик Вепиер, директор маркетинг на Chevrolet Europe.


    Мама има думата!

    Въпреки че го считате за мъжа на сърцето си, изследването на Chevrolet установява, че пътят към неговото сърце всъщност преминава през майка му – над една трета от анкетираните (35 процента) държат приятелката им да помоли за разрешение от мама преди да им направи предложение – факт, който би могъл да даде доста разумно обяснение на въпроса защо въпросните господа все още не са женени.
    Запитани защо именно те се заемат със задачата да направят предложение на партньора си, изненадващо над половината (51 процента) oт жените на възраст между 25 и 44 години посочват главната причина за тази стъпка в нерешителността на представителя на силния пол да я направи.
    Изследването, направено по повод пазарната премиера на Острова на специалното лимитирано издание на Chevrolet Spark в розово, по случай деня на Свети Валентин, разкрива, че половината от всички анкетирани мъже биха отговорили с „да” на отправено към тях предложение на женитба, защото наистина така мислят, докато за други шест процента положителният отговор е принудително решение – просто защото не знаят как да кажат „не” на приятелката си. 14 процента от анкетираните мъже на свой ред признават, че биха избягали презглава при подобно предложение! В България, Chevrolet Spark също може да бъде открит и пожелан в розов цвят.
    Резултатите на изследването, проведено сред повече от 1000 възрастни граждани на Великобритания разкриват също и друга изненадваща статистика – ако искате да привлечете вниманието на мъжа си, следвайте неговия футболен отбор. Петнайсет процента от запитаните биха желали партньорът им да ”зададе непринуден въпрос” относно футболен мач или друг род спортно събитие. От изследването става ясно също, че един от десет мъже биха предпочели предложението за женитба да бъде отправено по време на почерпка с питие в някой бар.


    Луд съм по теб!

    Младите двойки на възраст под 25 години (56 процента) посочват, че флиртуването и изкусителните закачки между партньорите със сигурност биха запалили искра във всяка връзка на деня на Свети Валентин, а общо 44 процента считат, че нежните ласки и романтичните жестове са по-важни в случая. За сравнение – само пет процента от двойките на възраст над 50-годишна възраст отдават значение на романтиката и флирта.
    Запитани какво предизвиква искрата в една връзка, 70 процента от анкетираните посочват, че за тях е достатъчно удоволствието да бъдат в компанията на любимия човек (74 процента от мъжете и 67 процента от жените). На този фон само един от десет анкетирани мъже и 17% от запитаните представителки на нежния пол определят романтичните жестове като възможност за възпламеняване на отношенията между тях и партньорите им.
    "Нашето проучване потвърди че дълбоко вътре в себе си, ние си оставаме романтици по сърце и душа през цялата година. Единственото, от което се нуждаем, е да съживим искрата вътре в нас. Марката Chevrolet помага и дава кураж на всеки да се възползва максимално от всяка такава възможност на деня на Свети Валентин или на 29 февруари със своя най-близък до сърцето човек," заключава резултатите Ерик Вепиер.

    Свързани публикации

    Оставете коментар

    Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

    Най-нови

    AUTOCLUB.BG във Facebook

    Facebook Pagelike Widget

    Спорт