На 23 март 2012 г., в Централна поща – София, Музея на съобщенията, главният изпълнителен директор на „Български пощи” ЕАД Деян Дънешки представи нова услуга „марка с персонализирана винетка”. „Български пощи” ЕАД ще допечатва пуснати в употреба пощенски марки с променлив тираж с персонализирани винетки към тях. Персонализираната винетка е допълнителна част към пощенската марка,
На 23 март 2012 г., в Централна поща – София, Музея на съобщенията, главният изпълнителен директор на „Български пощи” ЕАД Деян Дънешки представи нова услуга „марка с персонализирана винетка”. „Български пощи” ЕАД ще допечатва пуснати в употреба пощенски марки с променлив тираж с персонализирани винетки към тях. Персонализираната винетка е допълнителна част към пощенската марка, отделена от нея с перфорация. Тя е в същия размер и формат, но без номинална стойност. Съдържа изображение или текст по заявка и за сметка на клиента – физическо или юридическо лице. Може да се използва като средство за заплащане на пощенска услуга, с колекционерска и рекламна цел, при изпращане на покани, като оригинален подарък и др.
Заявки за марки с персонализирани винетки могат да се подават в Специализираното поделение на Български пощи – „Българска филателия и нумизматика”, а от края на месеца и в пощенските станции. Дружеството ще поддържа рекламен албум на персонализираните продукти за неопределен срок, включително и за музейни цели, което ще става само с изричното съгласие на клиента.
Първите поръчани марки с персонализирани винетки, на които е изобразено лого са на Национално издателство „Аз Буки” към Министерство на образованието, младежта и науката. Първите поръчани марки с персонализирани винетки със снимка са на Спас Панчев – председател на Съюза на филателистите. Първите поръчани марки с персонализирани винетки, на които са отпечатани изображения на картини са на пощенска служителка, която е художник – любител.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *