Дори и след като приключи участието си на Световното първенство рано-рано, Кристиано Роналдо продължава да бъде център на внимание в медиите. Причината за това са набиращите сила слухове за преминаването му в Ювентус. Колкото и изненадващо да звучи, потенциалната сделка има своето отражение и върху автомобилната индустрия. Причината за това е, около 2/3 от Ювентус
Дори и след като приключи участието си на Световното първенство рано-рано, Кристиано Роналдо продължава да бъде център на внимание в медиите. Причината за това са набиращите сила слухове за преминаването му в Ювентус.
Колкото и изненадващо да звучи, потенциалната сделка има своето отражение и върху автомобилната индустрия. Причината за това е, около 2/3 от Ювентус са собственост на семейство Аниели, което държи почти 30 процента от автомобилния производител FIAT.
Гравитиращите в медийното пространство суми около договора на португалския футболист разгневиха служителите на FIAT, които побързаха да коментират, че с подобни пари всички работници на производителя могат да получат увеличение на заплатите с около 200 евро.
"Заплатите във FIAT не са вдигани от около 10 години, а през това време инфлацията изяде около 10 процента от доходите ни," коментира служител на фабриката на FIAT в близост до Наполи. "На фона на това, FIAT харчи по 126 милиона евро за спонсорство всеки сезон, от които към 30 милиона за Ювентус."
Ако сделката между Реал Мадрид и Ювентус се осъществи, то италианците ще трябва да се разделят с минимум 220 милиона евро през следващите четири сезона. В тази сума се включва трансферната цена, както и заплатата на играча за четири години без премиите.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *