Специална версия на Ford Mustang под името RTR успя да преодолее всичките 20 км на Нюрбургринг с непрекъснат дрифт. Видеозапис на щурото шофиране беше публикуван от Форд в своя YouTube-канал Ford Performance. Специалното изпълнение Ford Mustang RTR се задвижва от 5,0-литров бензинов двигател с мощност 900 "коня". Ограничител за завъртането на колелата в мустанга лимитира
Специална версия на Ford Mustang под името RTR успя да преодолее всичките 20 км на Нюрбургринг с непрекъснат дрифт. Видеозапис на щурото шофиране беше публикуван от Форд в своя YouTube-канал Ford Performance.
Специалното изпълнение Ford Mustang RTR се задвижва от 5,0-литров бензинов двигател с мощност 900 "коня". Ограничител за завъртането на колелата в мустанга лимитира ъгъл от 65 градуса.
По време на шоуто автомобилът успява да развие до 240 км/ч. Общо са били унищожени три комплекта гуми Nitto, с които обичайно се преминават 144 840 км.
Самият пилот – известният Вон Гитин Джуниър, заяви, че това е била "възможност за добро изкарване на времето, а не да се покаже най-добро време в прочутата обиколка". Нюрбургринг е най-сложната писта в света.
Построеното през 1927 г. на хълма сред Айфеловите гори в Германия трасе винаги е било сред най-опасните и затова големи официални състезания на него отдавна не се провеждат. В съвременния си вид Нюрбургринг е разделен на две части: историческата Северна дъга с дължина малко над 20 км и 4-километровото Гран при за DTM и F1.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *