728 x 90

BMW M 1000 RR е първият M мотоциклет на марката

    BMW Motorrad стартира своята M стратегия в края на 2018 г. и оттогава насам предлага успешно M опционално оборудване и допълнителни М компоненти за своите мотоциклети. Следващата стъпка: премиерата на новото BMW M 1000 RR – наричан за по-кратко M RR – първият M модел на BMW Motorrad, базиран на S 1000 RR (накратко RR).

    BMW Motorrad стартира своята M стратегия в края на 2018 г. и оттогава насам предлага успешно M опционално оборудване и допълнителни М компоненти за своите мотоциклети. Следващата стъпка: премиерата на новото BMW M 1000 RR – наричан за по-кратко M RR – първият M модел на BMW Motorrad, базиран на S 1000 RR (накратко RR).

    Марката остава вярна на философията на най-мощната буква в света: M означава успехи в моторните спортове и вдъхновение от върховите характеристики на най-фокусираните към управлението BMW модели. Машини предназначени за клиентите с особено високи изисквания към динамиката, ексклузивността и индивидуалността.

    Двигателят на M RR генерира мощност от 156 кВт (212 к.с.), масата на мотоциклета по DIN е 192 кг, а окачването и аеродинамиката му са проектирани за максимална бързина и ефективност на пистата. С тези качества M RR отговаря на най-високите очаквания във върховия сегмент на Superbike класа.

    Аеродинамиката е ключова точка при разработката на M RR. В допълнение към максималната възможна скорост, която е абсолютно необходима за печелене на състезания, при този мотоциклет има още една важна цел – постигане на оптимален контакт с асфалта, особено по време на ускорение.

    Тя се постига чрез новите M крила в предната част на M RR, чиито дизайн е плод на продължителни тестове на пистата и в аеродинамичния тунел на BMW Group. Аеро елементите са изработени от карбон и завършени с прозрачен лак. Те осигуряват допълнителен натиск на предната гума, което противодейства на нейното повдигане, тракшън контрола се намесва по-рядко, мощността генерира по-ефективно ускорение, което позволява постигане на по-добри времена за обиколка. Ефектът на крилата подобрява и стабилността в завой, както същевременно е възможно по-късно спиране, благодарение на допълнителното сцепление.

    Шасито на M RR е базирано на алуминиева рама от мостов тип, като при RR. Обърнатата вилка е модифицирана, заедно с централния заден амортисьор, който работи със синя пружина и Full Floater Pro кинематика. Основната цел на промените по окачването е намаляването на времената за обиколка на пистата, като същевременно притежава и качества за движение и по пътя. Отделено е специално внимание на поведението на мотоциклета при спиране, на контрола на приклякването при ускорение, както и на информативността на шасито и управлението.

     

    Свързани публикации

    Оставете коментар

    Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

    Най-нови

    AUTOCLUB.BG във Facebook

    Facebook Pagelike Widget

    Спорт