Китайският еквивалент на европейските и американски организации за безопасност и сигурност на автомобилите C-NCAP публикува резултатие от първата си партида краш тестове за 2012 година. По китайската методика бяха проверени десет автомобила при катастрофа и почти всички автомобили получиха по пет звезди. Над всички по сигурност се отличи Toyota Camry, а местният BYD G6 остана
Китайският еквивалент на европейските и американски организации за безопасност и сигурност на автомобилите C-NCAP публикува резултатие от първата си партида краш тестове за 2012 година. По китайската методика бяха проверени десет автомобила при катастрофа и почти всички автомобили получиха по пет звезди. Над всички по сигурност се отличи Toyota Camry, а местният BYD G6 остана с четири звездички.
C-NCAP тества колите на три краш изпитания – фронтален удар в твъда бариера при 50 км/ч, челен удар с деформираща се до 40% бариера при 56 км/ч и странично въздействие на удар с 50 км/ч.
Марка и модел | Челен удар |
40% деф. преграда | Страничен | Премия | Общо | Звезди |
---|---|---|---|---|---|---|
Toyota Camry | 15,61 [98%] | 15,73 [98%] | 16 [100%] | 3 | 50,3 | ★ ★ ★ ★ ★ ★ |
Chevrolet Aveo | 13,70 [86%] | 16 [100%] | 16 [100%] | 2 | 47,7 | ★ ★ ★ ★ ★ |
Hyundai ix35 | 14,23 [89%] | 15,33 [96%] | 16 [100%] | 2 | 47,6 | ★ ★ ★ ★ ★ |
Volkswagen Passat | 12,38 [77%] | 16 [100%] | 16 [100%] | 3 | 47,4 | ★ ★ ★ ★ ★ |
Luxgen 7 | 12,50 [78%] | 14,95 [93%] | 16 [100%] | 3 | 46,5 | ★ ★ ★ ★ ★ |
Brilliance H530 | 12,70 [79%] | 14,48 [91%] | 16 [100%] | 3 | 45,2 * | ★ ★ ★ ★ ★ |
Great Wall Hover H6 | 13,73 [86%] | 14,78 [92%] | 15,33 [96%] | 2 | 45,8 | ★ ★ ★ ★ ★ |
Roewe W5 | 14,13 [88%] | 13,65 [85%] | 16 [100%] | 1,5 | 45,3 | ★ ★ ★ ★ ★ |
Kia K2 | 14,12 [88%] | 12,62 [79%] | 15,35 [96%] | 3 | 45,1 | ★ ★ ★ ★ ★ |
BYD G6 | 14,40 [90%] | 13,67 [85%] | 12,87 [80%] | 3 | 43,9 | ★ ★ ★ ★ |
*Една точка приспадане в изпитването на страничен удар.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *