За разлика от Франция, която съкрати до 80 км/ч ограничението на скоростта по двулентовите пътища, Австрия започна експеримент с увеличение на скоростта по аутобаните от 130 до 140 км/ч. Засега това става само на трасето между Виена и Залцбург. Привържениците на увеличението залагат на подобрената пътна инфраструктура и икономията на време за придвижване. Опонентите обаче
За разлика от Франция, която съкрати до 80 км/ч ограничението на скоростта по двулентовите пътища, Австрия започна експеримент с увеличение на скоростта по аутобаните от 130 до 140 км/ч. Засега това става само на трасето между Виена и Залцбург.
Привържениците на увеличението залагат на подобрената пътна инфраструктура и икономията на време за придвижване. Опонентите обаче твърдят, че на практика икономията на време е едва броени минутки. Освен това еколозите смятат, че това застрашава природата и безопасността на пътното движение.
А според австрийския автомобилен клуб смъртността по автомагстралите не е свързана със скоростите – тя е еднаква в Австрия и Германия, страна, в която няма ограничение за леките автомобили в половината от мрежата с аутбани.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *