728 x 90

3 проекта за влизане в Дупница от аутобан "Струма"

    АПИ и кметовете от област Кюстендил обсъдиха варианти на пътния възел при Дупница по трасето на лот 2 от АМ „Струма”  До 12 юли независими експерти, предложени от кметовете от област Кюстендил, ще имат възможност да предложат варианти на проект на пътен възел Дупница-юг, който е по трасето на лот 2 от автомагистрала "Струма". Това

    АПИ и кметовете от област Кюстендил обсъдиха варианти на пътния възел при Дупница по трасето на лот 2 от АМ „Струма”


     До 12 юли независими експерти, предложени от кметовете от област Кюстендил, ще имат възможност да предложат варианти на проект на пътен възел Дупница-юг, който е по трасето на лот 2 от автомагистрала "Струма". Това се договориха на среща в Агенция „Пътна инфраструктура” кметове от област Кюстендил, инж. Илиана Захариева, член на УС на АПИ, областният управител на област Кюстендил Владислав Стойков и експерти на агенцията. Днес на кметовете на Кюстендил, Дупница, Бобов дол, Бобошево, Кочериново и Рила бяха предоставени трите основни проектни разработки на пътния възел.
    На 18 юли в АПИ всички предложения ще бъдат обсъдени. Според Агенция „Пътна инфраструктура“ предлагания проект на пътния възел отговаря в най-висока степен на изискванията за пътна безопасност. Проектът, защитаван от кмета на Дупница Методи Чимев, е по-скъп. Предвижда изграждането на още два виадукта и със значително по-големи от допустимите надлъжни наклони. Това го прави труден за експлоатация, особено при зимни условия. Проектните кръстовища са с лоша видимост за водачите, поради завои на съществуващия път Кюстендил – Дупница и това е предпоставка за пътнотранспортни произшествия.
    Според експертите на АПИ пътуващите от Кюстендил и Дупница към София ще могат да ползват изграждащия се в момента на север от Дупница пътен възел, отдалечен само на 7 километра от пътен възел Дупница-юг. Пътуващите от Кюстендил могат да използват и първокласния път Кюстендил – София като АПИ поема ангажимента в най-скоро време участъкът при Коняво да бъде рехабилитиран. Той е с около 25 километра по-къс от маршрута Кюстендил – Дупница – София. На срещата бяха обсъдени и други въпроси за засегната инфраструктура, обслужваща по-малките населени места. Договорени са и конкретни действия от двете страни от полза за бъдещето сътрудничество.

    Свързани публикации

    Оставете коментар

    Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

    Най-нови

    AUTOCLUB.BG във Facebook

    Facebook Pagelike Widget

    Спорт