В телевизионно интервю председателят на АПИ Георги Терзийски заяви, че по обекта Мездра – Ботевград се работи много мобилизирано и амбицията е до края на ноември да бъдат завършени дейности, които да позволят пропускане на тежкотоварния трафик през участъка от Е-79, за да се избегне преминаването през прохода „Петрохан“. В момента за осигуряване безопасността на движение
В телевизионно интервю председателят на АПИ Георги Терзийски заяви, че по обекта Мездра – Ботевград се работи много мобилизирано и амбицията е до края на ноември да бъдат завършени дейности, които да позволят пропускане на тежкотоварния трафик през участъка от Е-79, за да се избегне преминаването през прохода „Петрохан“.
В момента за осигуряване безопасността на движение по време на строителните дейности движението на тежкотоварните камиони е разделено като пътуващите към София преминават през „Петрохан“, а трафикът за Видин е през Искърското дефиле – път II-16. Всичко това е направено, за да намалим риска от тежки инциденти, подчерта Терзийски. Той посочи, че целта е до края на 2021 г. модернизираният участък от скоростния път Мездра – Ботевград да е готов.
Освен това, Терзийски коментира, че на АМ „Тракия“ в момента не се извършват ремонти, а единствено текущи дейности, свързани с поддържането на автомагистралата като подмяна на мантинели, премахване на крайпътна растителност и др. По-дълъг ремонт предстои да започне през есента в участъка от 156-ти до 208-ми км. Отсечката ще бъде поетапно ремонтирана и с подменени мантинели.
Тази година за обновяване на ограничителните системи по пътната мрежа са осигурени около 40 млн. лв., което е двойно повече в сравнение с миналата година. Освен по АМ „Тракия“ предстои подмяна на мантинели и в участъка от пътен възел „Осиковица“ до Правец на АМ „Хемус“.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *