Ново проучване на Center for Automotive Research сочи, че автомобилните производители губят общо до около четири милиарда долара поради различните норми за сигурност между Европа и САЩ. Макар и повечето компании да се опитват да създават глобални продукти, които да се продават на различните пазари с много малко разлики, безопасността остава един от основните фактори,
Ново проучване на Center for Automotive Research сочи, че автомобилните производители губят общо до около четири милиарда долара поради различните норми за сигурност между Европа и САЩ.
Макар и повечето компании да се опитват да създават глобални продукти, които да се продават на различните пазари с много малко разлики, безопасността остава един от основните фактори, повишаващи цената на продукта.
По изчисления от проучването, в различните периоди компаниите отделят между три и четири милиарда долара за придобиването на право за продаване на автомобили и на двете места.
Най-простият пример за разликите в изискванията е фактът, че BMW и Audi не могат да продават коли с лазерни фарове в САЩ, а имат правото да правят това в Европа.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *