Европа определено държи челни позиции по отношение на сигурността за пътниците в съвременните автомобили. Организации като Euro NCAP движат доста бързо развитието на технологиите в тази област, но същото не може да бъде казано за други големи региони от света. В Африка, например, няма официален контролен орган, който да задава стандартите за сигурност. Затова автомобили
Европа определено държи челни позиции по отношение на сигурността за пътниците в съвременните автомобили. Организации като Euro NCAP движат доста бързо развитието на технологиите в тази област, но същото не може да бъде казано за други големи региони от света.
В Африка, например, няма официален контролен орган, който да задава стандартите за сигурност. Затова автомобили с архитектура на 20 и повече години все още се продават като нови разработки при монтирани просто обикновени въздушни възглавници.
Нагледно сравнение за това идва от видеото по-долу. То противопоставя в директен челен сблъсък със 56 км/ч последно поколение Nissan Navara за европейски пазар (и то втора ръка, не чисто нов) срещу току-що излезлият обновен NP300 за африканските пазари.
Резултатът е красноречив и доста шокиращ. Според анализа на експерти в областта, шансовете на пътниците за оцеляване в уж новия пикап са минимални, докато тези в машината за Европа най-вероятно ще напуснат катастрофата без особени наранявания.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *