728 x 90

Volvo Amazon чукна 60 години

Volvo има нови поводи за празненства. След като отбеляза 50-тата годишнина на сериите 140, шведската марка чества 60 години от появата на модела си Amazon. Това е първият автомобил на марката, който постига значителен успех извън родния си пазар. Около 60 процента от общите продажби на серията се падат на експортните пазари. Според мнозина, Аmazon

Volvo има нови поводи за празненства. След като отбеляза 50-тата годишнина на сериите 140, шведската марка чества 60 години от появата на модела си Amazon.

Това е първият автомобил на марката, който постига значителен успех извън родния си пазар. Около 60 процента от общите продажби на серията се падат на експортните пазари.

Според мнозина, Аmazon бетонира имиджа на марката, който познаваме и до днес – практични, здрави и разумни коли с добро качество на изработка и стилен дизайн.

Стартът на производството е даден през 1956 година, като по това време моделите се сменят доста по-рядко. Това е причината последните копия от модела да слязат от поточната линия през 1970 г. 

За известно време Amazon се продава едновременно с по-модерния 140. Общо за целия си жизнен цикъл Amazon е произведен в тираж от над 667 хиляди бройки.

Шведската марка е горда, че все още около осем процента от колите, продадени на домашния пазар, са в движение – и се използват почти ежедневно.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт