728 x 90

Вижте още снимки от изоставените чисто нови BMW 5-та Серия в България (+видео)

В края на миналата година ви съобщихме за една изключително интересна находка. Става дума за десетина чисто нови автомобили BMW 5-Series с производство от 1994 година, които стоят непокътнати в склад в Благоевград. От фотосите виждаме основно седани в черен и черен цвят, като моделите са 520i и 525i. Има и едно комби. Информацията за колите

В края на миналата година ви съобщихме за една изключително интересна находка. Става дума за десетина чисто нови автомобили BMW 5-Series с производство от 1994 година, които стоят непокътнати в склад в Благоевград. От фотосите виждаме основно седани в черен и черен цвят, като моделите са 520i и 525i. Има и едно комби.

Информацията за колите достигна до нас благодарение на Facebook страницата "Център за борба с ръждата". Именно този канал сега разпространи нови снимки на автомобилите, на които се виждат техните интериори и двигатели. Очевидно е, че колите са чисто нови като за това красноречиво говори състоянието на салоните, воланите и всички останали кожени детайли.

Повечето от седалките все още стоят с фабричните найлони. Най-голямата неприятност изглежда дебелият слой прах, който трябва да бъде отстранен изключително внимателно, за да не бъдат нарушени повърхностите.

От коментари на потребители разбираме, че премиум седаните са били закупени за "първия рент-а-кар в България". Въпреки че не са използвани, дилърът на BMW, който е доставил машините, се е грижил редовно да сменя флуидите в двигателя, за да го запази свеж.

По неофициална информация "петиците" в момента се намират в Благоевград и най-вероятно ще бъдат продадени на търг. Цената се очаква да бъде около 15 000 евро на бройка, но, отново по непотвърденни данни, в момента колите не могат да бъдат регистрирани в КАТ поради статута си на чисто нови и много ниския си Евро стандарт за емисии. Единственият възможен вариант бил регистрация в Германия като ретро возило и после повторен внос у нас.

Къде са били паркирани автомобилите през всичките тези години и от кога те се намират в Благоевград (ако информацията е вярна), все още не знаем. Още по-интересно е кой е техен собственик в момента и каква е историята им – защо не са обслужвали клиенти за нито минута от живота си.

Снимки: Център за борба с ръждата

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт