728 x 90

Opel засилва партньорството с футбола в Германия

    От лятото на 2012 г. Опел е официален автомобилен партньор на четири клуба от Бундеслигата. „Квартетът“ на Opel в премиум лигата на Германия се състои от Борусия (Дортмунд),  Байер 04 (Леверкузен), Майнц 05 и Фрайбург. Спонсорството на Opel има стратегически и дългосрочни цели от самото начало. Затова не е изненада, че договорите с Майнц и

    От лятото на 2012 г. Опел е официален автомобилен партньор на четири клуба от Бундеслигата. „Квартетът“ на Opel в премиум лигата на Германия се състои от Борусия (Дортмунд),  Байер 04 (Леверкузен), Майнц 05 и Фрайбург.

    Спонсорството на Opel има стратегически и дългосрочни цели от самото начало. Затова не е изненада, че договорите с Майнц и Фрайбург са продължени с още две години до края на сезон 2017/18, като няма зависимост от това в коя лига ще играят двата отбора. Дългосрочното сътрудничество с клубовете от Дортмунд и Леверкузен пък е договорено преди.

    “Приносът ни към футбола има положителен ефект върху профила на нашата марка и медийното й представяне, а съвместните дейности с клубовете играят голяма роля. Очевидно популярността на партньорите ни е голямо предимство. Фрайбург и Майнц 05 са отличен пример за искрен, професионален и практичен подход, който е печеливш независимо от моментните положения,” заяви вицепрезидентът отговорен за продажбите и седпродажбеното обслужване на Opel Group Петер Кристиан Кюсперт: “През лятото на 2012 г. ние умишлено взехме решение да работим с няколко клуба, отколкото с един единствен отбор. Така ние сме представяни всяка седмица и даваме възможност на нашите дилъри и клиенти да се възползват от ангажимента ни към футбола. С нетърпение очакваме продължението на партньорството ни с Фрайбург и Майнц 05.”

    Фриц Келер, президент на Фрайбург добавя: „За нас е голямо удоволствие, че Opel ще ни придружава по пътя ни в Бундеслигата още две години. Opel и Фрайбург работят добре заедно и бих искал да изтъкна, че двете марки се развиха от началото на тяхното сътрудничество.

    Кампанията на Opel "Промени мнението си" показва, че марката иска да мисли нестандартно, което е перфектно за партньор на Фрайбург, защото това е нашият подход в установяването ни в професионалния футбол вече над три десетилетия.”

    “Ние също сме много доволни, че успешното ни сътрудничество с Opel продължава. Opel е истинска и достъпна марка и пасва идеално на Бундеслигата и Майнц 05. Партньорството ни се осъществява чрез множество съвместни дейности и неговото продължаване му придава още по-голяма важност,” заяви Харалд Щруц, президент на футболен клуб Майнц 05.

    Приносът на Опел към професионалния футбол е придружен от множество дейности с популярния спорт и обикновените хора. След няколко седмици например, ще започне третото издание на OPEL FAMILY CUP. Този турнир и серия от събития за цялото семейство ще събере деца и техните родители на футболните терени из цяла Германия. Посланникът на Opel и треньор на Борусия Дортмунд Юрген Клоп ще бъде отново патрон на турнира.

    Opel и Vauxhall обаче подкрепят професионалния футбол и извън Германия. Освен с германските клубове Opel може да се похвали с още седем европейски партньори от футболния свят. Сестринската марка Vauxhall на Opel е официален партньор на шампионата Home Nations между националните отбори на Англия, Шотландия, Уелс и Северна Ирландия, а през 2014 год. стана официален автомобилен партньор на Ливърпул в Европа. В Турция отборът на Opel е Галатасарай, а в Холандия играчите на Фейенорд носят логото на Opel върху гърдите си.

    Свързани публикации

    Оставете коментар

    Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

    Най-нови

    AUTOCLUB.BG във Facebook

    Facebook Pagelike Widget

    Спорт