728 x 90

Хаштаг #HyundaiTravelmate за туристите в 6 мегаполиса

Хюндай предвижда вдъхновяваща кампания в 6 световни туристически дестинации, насърчавайки туристите да споделят своите моменти. Над 55 милиона души в Барселона, Истанбул, Мексико Сити, Ню Йорк, Париж и Сингапур ще бъдат свидетели на кампанията и илюстрациите, разположени из градския транспорт в съответните градове. В Истанбул, Ню Йорк и Мексико Сити ще гастролират автобуси и трамваи

Хюндай предвижда вдъхновяваща кампания в 6 световни туристически дестинации, насърчавайки туристите да споделят своите моменти. Над 55 милиона души в Барселона, Истанбул, Мексико Сити, Ню Йорк, Париж и Сингапур ще бъдат свидетели на кампанията и илюстрациите, разположени из градския транспорт в съответните градове.

В Истанбул, Ню Йорк и Мексико Сити ще гастролират автобуси и трамваи със снимки, които създават оптична илюзия и олицетворяват живота в метрополитените. Креативните мозайки са съставени от хиляди малки лога Hyundai.

Гледани от разстояние, те образуват култова снимка на града. Например, в Ню Йорк се виждат знаковите небостъргачи на Манхатън, а съобщението на Hyundai Motor е: „Върнете се. В Ню Йорк има още какво да видите“.
 
В Барселона, Париж и Сингапур туристите ще могат да прочетат интересното съобщение „Очаква ви ново приключение“. В тези мегаполиси също ще бъде използван публичният транспорт, както и наскоро представения SUV – Tucson.
 
Пътуващите могат да постват свои селфита и снимки с автобусите и трамваите с фотографиите на Hyundai във Facebook, Twitter и Instagram, използвайки хаштаг #HyundaiTravelmate. В Париж и Мексико Сити е осигурен и безплатен Wi-Fi.
 
Всички споделени снимки имат шанс да бъдат включени във фотофилм на Hyundai Motor във Фейсбук (Facebook.com/hyundaiworldwide), Twitter (@Hyundai_Global) и Instagram (Instagram.com/Hyundai_worldwide).

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт