728 x 90

Нараства интересът към безалкохолните алтернативи на бирата

Повече от 40 различни вида бира и радлери с 0.0% алкохол предлага Heineken на повече от 20 пазара в Европа. Водещият пивовар затвърждава интереса си към безалкохолната категория, вследствие на нарастващото търсене сред консуматорите към безалкохолните алтернативи на любимите бири. Според последните проучвания на компанията, над 60% от европейците споделят, че предпочитат безалкохолните продукти. 84%

Повече от 40 различни вида бира и радлери с 0.0% алкохол предлага Heineken на повече от 20 пазара в Европа. Водещият пивовар затвърждава интереса си към безалкохолната категория, вследствие на нарастващото търсене сред консуматорите към безалкохолните алтернативи на любимите бири.

Според последните проучвания на компанията, над 60% от европейците споделят, че предпочитат безалкохолните продукти. 84% от европейците пият алкохол умерено или се опитват да намалят консумацията му, а новите поколения като милениалите сериозно следят консумацията си и я ограничават. При 68% от европейците ниското съдържание на калории е основен приоритет, а над 70% предпочитат продуктите без добавена захар.

Всички тези предпочитания на потребителите, както и повечето поводи, в които може да се консумира безалкохолна бира (по време на обяд, след фитнес или като отговорна алтернатива за шофьори), са само част от причините за отчетеното нарастване с 5.9% на продажбите на бира и сайдери с по-малко алкохол от 0.5% в световен мащаб.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт