Духът на Коледа постепенно завладява кафенетата на Starbucks в България и по света с празнични продукти в менюто и нови опаковки на емблематичната чаша, които дават възможност на всеки клиент да ги декорира по свой собствен вкус. Тази година те са бели, с червени орнаменти, като могат да бъдат оцветени и дорисувани и така да
Духът на Коледа постепенно завладява кафенетата на Starbucks в България и по света с празнични продукти в менюто и нови опаковки на емблематичната чаша, които дават възможност на всеки клиент да ги декорира по свой собствен вкус. Тази година те са бели, с червени орнаменти, като могат да бъдат оцветени и дорисувани и така да станат уникални за всеки един посетител на емблематичните пространства.
По този начин кафе веригата приобщава своите почитатели към преживяването Starbucks, а „авторите“ на персонализираните чаши внасят повече цвят в ежедневието си и настроение за предстоящите празници. Новите сезонни предложения в менюто на Starbucks изкушават с вкусове на фъдж, карамел, ядки и меденки, които напомнят за уюта и топлината на Коледа.
Gingerbread Latte, Toffee Nut Latte и техните алтернативи във Frappuccino вариант са само част от новите предложения за зимните месеци. Интересно е и предложението без кофеин – "Горещ шоколад с фъдж", който е поръсен с шоколад със златни частици. Коледното настроение се предава и от баристите на Starbucks, които по традиция слагат празнични червени престилки в месеците до Нова година.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *