728 x 90

МЕТРО България вече предлага над хиляда и сто вина от света и у нас

Търговска верига МЕТРО България даде начало на обновените си винени щандове и представи обогатения си винен асортимент на специално събитие в големия си магазин на булевард „Цариградско шосе“ в София. „МЕТРО вече представя над 1100 вина от над 20 държави от Европа, Северна и Южна Америка, Африка, Австралия и Океания. Работим с повече от 66

Търговска верига МЕТРО България даде начало на обновените си винени щандове и представи обогатения си винен асортимент на специално събитие в големия си магазин на булевард „Цариградско шосе“ в София. „МЕТРО вече представя над 1100 вина от над 20 държави от Европа, Северна и Южна Америка, Африка, Австралия и Океания. Работим с повече от 66 български и над 200 чужди винарни!“, каза при откриването Диана Бонева, директор „Снабдяване“ на МЕТРО България.

Компанията е вложила повече от 500 000 лева в реновацията на винените отдели в 11-е си магазина. „Добрата новина е, че на нашите щандове вие ще намерите вина и от малки винарни, което всъщност е помощта, окоазвана от МЕТРО на малките производители, продължавайки линията на подкрепа на малкия бизнес, която вече провеждаме в сектор „Плодове и зеленчуци“ и „Месо“, допълни Диана Бонева.

Новите винени отдели на МЕТРО създават комфортна атмосфера, съчетаваща удобството с удоволствието от пазаруването в атрактивна среда. Новото оборудване позволява по-добро излагане на вината и по-лесното им откриване от страна на клиентите. Асортиментът от Стария и Новия свят и България запазва и надгражда своята ширина, като едновременно с това екипът на МЕТРО отвря врати за нови интересни и свежи сезонни предложения от по-неизвестни региони, отличаващи се с добри качества и конкурентни цени.

Гости на откриването в София бяха основните доставчици от най-големите български винарни. Сред официалните лица при откриването бе и инж. Красимир Коев, изпълнителен директор на Изпълнителна агенция за лозата и виното на Министерство на земеделието, храните и горите.

От 24 до 26 ноември клиентите на МЕТРО София можаха да опитат вино от целия свят и България, както и да научат как да комбинират избраната напитка с хубава храна. Специални дегустации в МЕТРО София ще предложат вина от партньори на компанията – Меди Вали, Орбелия, Уайнбокс, Катаржина, Бибендум, Красийдо, Авенди, Вини Сливен, Пауър брандс, Домейн Менада, Мидалидаре, ВИ Брестовица.

Винените сектори във всички магазини, с изключение на складова база Банско и Слънчев бряг и магазин МЕТРО Плевен, предложиха на клиентите възможност да се включат в „сляпа дегустация“ – да опитат 3 специално подбрани вина, като разчитат единствено на сетивата си. Всеки, който се включи в тази дегустация и попълни кратка анкетна карта, участва за специална награда – селекция от 6 страхотни бутилки вино, които МЕТРО препоръчва.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт