728 x 90

Starbucks отвори ново кафене в Bulgaria Mall София

Американската верига за кафе Starbucks откри ново кафене в София – на самия вход на Bulgaria Mall. Това е деветия обект на марката в страната. Той е разположен на ниво партер, точно до централния вход на търговския център, и разполага с търговска площ от 160 кв. м. и 110 седящи места отвън и вътре. Кафенето

Американската верига за кафе Starbucks откри ново кафене в София – на самия вход на Bulgaria Mall. Това е деветия обект на марката в страната. Той е разположен на ниво партер, точно до централния вход на търговския център, и разполага с търговска площ от 160 кв. м. и 110 седящи места отвън и вътре. Кафенето ще бъде отворено за посетители от 07:00 ч. до 22:00 ч. в делнични дни, а в почивни – от 08:00 до 22:00 часа.

Новият Starbucks е с фокус към съвременния градски човек и семействата с деца – за свободното време, споделено с любими хора, за усамотен момент с книга или работна среща. Официалното откриване се състоя на 1 юни, Деня на детето.

За случая Starbucks зарадва своите почитатели и гости с празничен концерт на вокална формация „Бон-бон“ и малките танцьори от школата на Памбос. Домакин на проявата беше самият „кръстник“ на компанията Старбъкс – помощник-капитанът от романа на Хърман Мелвил „Моби Дик“.

Той разказа повече за историята и философията на кафе веригата и зарадва децата с много смешки и забавления. Гостите на новото кафене имаха възможност да опитат ароматните напитки на Starbucks, както и тържествената торта по случай откриването.

“Щастлив съм, че с обекта в Bulgaria Mall разширяваме присъствието на Starbucks в столицата и по-конкретно в тази част на града. Така още повече наши почитатели ще могат да се насладят на нашите кафе напитки, както и на уникалното Starbucks преживяване. Бих искал да благодаря на нашите партньори от Bulgaria Mall за съдействието и подкрепата“, заяви Иван Георгиев – регионален мениджър на Starbucks България.

Всички гости на Starbucks Bulgaria Mall могат да опитат освен емблематичните напитки, приготвени с кафе 100% арабика, така и сезонните предложения. Вече в кафенетата се предлагат освежителни напитки за лято 2018 като Cold Brew Latte и Freddo Cappuccino – разкошна комбинация от ободряващо еспресо, мляко и лед.

През тази година предстои откриване на Starbuck във Варна и Пловдив, като продължават преговорите за разширяване на веригата и в още локации. Вече се извършва и реновиране на първите обекти на компанията у нас. През следващата седмица предстои откриването на обновения Starbucks на ул. "Гурко" в столицата. С това събитие ще се отбележи 10-годишнината на Starbucks в България.

Американската верига за кафе Starbucks стартира през 1971 г. в Сиатъл с продажба на кафе, чай и подправки. Днес компанията притежава над 27 хиляди локации в повече от 70 държави. В България тя е представена от AmRest, най-голямата независима компания, оперираща с ресторанти в Централна и Източна Европа.

Целта на Starbucks е да предлага кафе с най-високите стандарти за качество, с етично закупуване и отговорни практики за отглеждане. Експертите на компанията пътуват до фермите в Латинска Америка, Африка и Азия, за да изберат най-добрите зърна кафе от вида Арабика, и подчертават техните богати вкусове и аромати чрез специалното изпичане Starbucks roast.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт