728 x 90

Теодор Несторов става маркетинг директор на "Карлсберг България"

Новият маркетинг-директор на "Карлсберг България" се казва Теодор Несторов. Той ще отговаря за планирането и реализацията на цялостната маркетингова стратегия на компанията в страната. Теодор Несторов има богат професионален опит в областта на маркетинга и комуникациите. Той е част от екипа на компанията от месец юли 2014 година. За последните четири години Теодор работи по

Новият маркетинг-директор на "Карлсберг България" се казва Теодор Несторов. Той ще отговаря за планирането и реализацията на цялостната маркетингова стратегия на компанията в страната.

Теодор Несторов има богат професионален опит в областта на маркетинга и комуникациите. Той е част от екипа на компанията от месец юли 2014 година.

За последните четири години Теодор работи по различни успешни проекти, сред които лансиране на нови продукти и изграждане на стратегията на марката „Шуменско“. В резултат на ръководените от него програми, „Шуменско“ преобърна тенденцията в своето развитие – от спадаща към растяща марка – и постигна най-високите пазарни и финансови резултати за последните пет години.

 
Преди "Карлсберг България" Теодор има опит на различни маркетингови позиции в "Монделийз България", където е отговарял за едни от най-големите марки и продуктови сегменти на пазара на шоколад и кафе в България. Теодор Несторов има бакалавърска степен по Бизнес-Аминистрация в City Collage Thessaloniki (affiliated institution of the University of Sheffield) и магистърска степен по Стратегически Маркетинг в Birmingham University.

„Поемането на новата ми роля в Карлсберг България е голяма чест за мен. Вярвам, че имаме правилния маркетинг екип и правилната стратегия зад марките ни, за да реализираме пълния потенциал за растеж на Карлсберг България”, сподели новият маркетинг директор.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт