Форд стартира по време на финал 2013 от Шампионската лига по футбол между Байерн (Мюнхен) и Борусия (Дортмунд) новата кампания Go Further, подчертаваща множеството забележителни технологии, които въведе американският автомобилен производител в последните години. Над 150 милиона телевизионни зрители на UEFA Champions League Final имат възможност в рекламното време да се запознаят с Active City
Форд стартира по време на финал 2013 от Шампионската лига по футбол между Байерн (Мюнхен) и Борусия (Дортмунд) новата кампания Go Further, подчертаваща множеството забележителни технологии, които въведе американският автомобилен производител в последните години. Над 150 милиона телевизионни зрители на UEFA Champions League Final имат възможност в рекламното време да се запознаят с Active City Stop, Active Park Assist, Hands-free Liftgate, EcoBoost Technology, Easy Access Door System, SYNC with Emergency Assistance, Rear View Camera и др.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *