728 x 90

Mazda обмисля турбо за роторния мотор

Mazda обмисля турбо за роторния мотор

Mazda не отхвърля вероятността да постави турбокомпресор на бъдещия си роторен двигател, който се очаква да бъде монтиран в наследника на RX. Тецуши Марутани, мениджър от двигателния отдел на фирмата, сподели наскоро пред Motoring, че основният проблем на Ванкеловия мотор е въртящият момент при ниски обороти. Този недостатък може да се минимизира с участието на

Mazda не отхвърля вероятността да постави турбокомпресор на бъдещия си роторен двигател, който се очаква да бъде монтиран в наследника на RX.

Тецуши Марутани, мениджър от двигателния отдел на фирмата, сподели наскоро пред Motoring, че основният проблем на Ванкеловия мотор е въртящият момент при ниски обороти. Този недостатък може да се минимизира с участието на принудително пълнене.

Засега се говори за двоен 800-кубиков двигател (работен обем от 1.6 литра), чиято мощност ще бъде над 400 к.с. Дали агрегатът ще има турбина, предстои да се разбере до края на десетилетието, когато серийният нов RX трябва да бъде готов.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт