Citroen сложи край на легендарното си хидроактивно окачване. Французите произведоха последния екземпляр от модела си C5 комби, който се оборудваше с тази система. Французите поетапно замениха окачването със стандартна пружинна ходова част, тъй като клиентите на марката все по-рядко избираха скъпата екстра. Разработката му пък е доста скъпа. Освен това, потребителите в Китай не намират
Citroen сложи край на легендарното си хидроактивно окачване. Французите произведоха последния екземпляр от модела си C5 комби, който се оборудваше с тази система.
Французите поетапно замениха окачването със стандартна пружинна ходова част, тъй като клиентите на марката все по-рядко избираха скъпата екстра. Разработката му пък е доста скъпа.
Освен това, потребителите в Китай не намират хидро механизма за интересен и се лишават от удобството му при поръчка на нов Citroen. Както е известно, Китай е основният пазар за автомобили от марката.
Що се отнася до C5, продажбите му през последните години спаднаха значително. Машината се предлагаше като седан и комби и беше на пазара в продължение на цели десет години, което е истински рекорд в новата автомобилна история.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *