BMW обнови двигателното семейство B47, което включва 2.0-литров дизелов мотор в три силови версии. Досега само върховата от тях, тази с 231 к.с., имаше две турбини, но вече със същото могат да се похвалят и по-слабите варианти. За разлика от обикновено, този ход в случая цели подобряване на икономичността и ефективността на двигателя. Така, мощността
BMW обнови двигателното семейство B47, което включва 2.0-литров дизелов мотор в три силови версии. Досега само върховата от тях, тази с 231 к.с., имаше две турбини, но вече със същото могат да се похвалят и по-слабите варианти.
За разлика от обикновено, този ход в случая цели подобряване на икономичността и ефективността на двигателя. Така, мощността при 18d и 20d версиите остава непроменена – 150 и 190 к.с.
За сметка на това, CO2 емисиите спадат с около 4-5 процента, като по този начин агрегатът отговаря на все още предстоящия да влезе в сила емисионен стандарт Евро 6c.
Като страничен, но положителен ефект, идва подобрената реакция на педала на газта, както и по-доброто "дърпане" в ниските обороти. BMW използва два стандартни газови турбокомпресора с различна големина.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *