728 x 90

Скоро реклами заливат и инфотейнмънт системите в колите

Рекламодателите и агенциите, с които те работят, постоянно търсят начини да разширят обхвата си. Следващата стъпка на компаниите от бранша най-вероятно ще бъде достигане до инфотейнмънт системите на автомобилите. Първото доказателство за това е вече факт – фирма с име Telenav планира да лансира платформа за рекламиране в автомобили, като вече има сключени партньорски договори

Рекламодателите и агенциите, с които те работят, постоянно търсят начини да разширят обхвата си. Следващата стъпка на компаниите от бранша най-вероятно ще бъде достигане до инфотейнмънт системите на автомобилите.

Първото доказателство за това е вече факт – фирма с име Telenav планира да лансира платформа за рекламиране в автомобили, като вече има сключени партньорски договори с производители като Ford, General Motors, Lexus и Toyota.

Простичко казано, съвсем скоро реклами в автомобила ще започват да ви заливат не само от радиото, а и от навигационната система. Все пак, от Telenav обещават, че промоциите ще се показват само при покой, за да не разсейват шофьора.

Това изискване ще отпадне, когато голяма част от колите се превърнат в автономни машини, управляващи изцяло движението по пътищата. Тогава на всички дисплеи в колата ще могат нон-стоп да се въртят реклами…

Идеята е потребителите да бъдат принудени да плащат по-скъпо за различни приложения в своите коли, ако не не желаят да виждат рекламните клипове и съобщения. По подобен начин работят и app-овете за мобилни устройства.

 

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт