Volkswagen ясно показа, че не се отказва от дизеловата технология въпреки проблемите, които компанията имаше около скандала Дизелгейт. Немците показаха ново поколение 2.0-литров дизелов мотор по време на симпозиум във Виена. От Волфсбург могат да се похвалят с първия в историята си дизел, който използва лека хибридна система. Тук става въпрос за интегриран стартер-генератор и
Volkswagen ясно показа, че не се отказва от дизеловата технология въпреки проблемите, които компанията имаше около скандала Дизелгейт. Немците показаха ново поколение 2.0-литров дизелов мотор по време на симпозиум във Виена.
От Волфсбург могат да се похвалят с първия в историята си дизел, който използва лека хибридна система. Тук става въпрос за интегриран стартер-генератор и малка литиево-йонна батерия, която работи на 12 волта.
За да се справи с нормите за вредни емисии, Volkswagen е поставил по-голям и съобразен с мотора DPF, както и нова система SCR. Освен това, електрическият асистент от хибридната система също подпомага за намаляването на вредните емисии.
Volkswagen казва, че вредните емисии на CO2 са намалели с 10 процента спрямо предходното поколение 2.0 TDI, което е все още в продажба и покрива норматив Евро 6. По отношение на мощността, новият дизел ще се предлага във версии с мощност от 136 к.с. до 204 к.с.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *