728 x 90

Great Wall Motors за четвърти път на Дакар

    – Заводските пилоти на най-успешния китайски частен бренд напоследък Карлос Соуса/Мигел Рамальо и Йонг Жоу/Паскал Маймон получиха стартови номера 306 и 322, съответно– Българските конкуренти на Great Wall в Дакар 2013 – Петър Ценков/Марин Иванов (Опел) и Орлин Алексиев/Александър Стоянов (БМВ), са със стартови номера 397 и 446, съответно– Тодор Христов ще участва под номер

    – Заводските пилоти на най-успешния китайски частен бренд напоследък Карлос Соуса/Мигел Рамальо и Йонг Жоу/Паскал Маймон получиха стартови номера 306 и 322, съответно
    – Българските конкуренти на Great Wall в Дакар 2013 – Петър Ценков/Марин Иванов (Опел) и Орлин Алексиев/Александър Стоянов (БМВ), са със стартови номера 397 и 446, съответно
    – Тодор Христов ще участва под номер 270 с Raptor 700 Yamaha в битката на АТВ-тата

    Първенецът сред  китайските частни автомобилни производители Great Wall Motors обяви четвъртото си поредно участие в Рали Дакар. Компанията ще участва със свой екип и в изданието през началото на 2013 година – от 5 до 20 януари, на територията на Перу, Аржентина и Чили. Състезателният автомобил е базиран на най-успешния SUV модел на Great Wall – Hover. Световноизвестният пилот Карлос Соуса отново ще представи марката в най-трудното рали в света. Съотборник на Соуса отново ще бъде Йонг Жоу.
    Миналата година екипът на Great Wall завърши за първи път в Топ 10 и зае шесто място в крайното класиране, което беше безпрецедентен успех за тима. Пилотът Карлос Соуса финишира пети, което го нареди на шесто място в крайното класиране на ралито. Съотборникът му Йонг Жоу се класира 22-ри във финалния етап, като общият му резултат го постави на 19-то място във финалното подреждане. И двамата пилоти участваха със SUV модела на Great Wall – Hover, който след участието си в ралито се нареди сред най-добрите състезателни автомобили в света.
    И тази година екипът на марката не изневерява на класическото червено, което е в унисон със състезателния дух на рали Дакар. Моделът Hover Дакар е претърпял леки промени в структурата на купето и окачването, като има и подобрения в двигателя. Това е довело до повишена функционалност спрямо изискванията на тежко състезание като Рали Дакар.
    „Hover беше много подобрен в сравнение с миналогодишното състезание, всичко е перфектно, автомобилът е стабилен, ще дадем всичко от себе си”, сподели Карлос Соуса. През 2013 г. Great Wall Motors е единственият представител на Китай на рали-рейд Дакар.

    Свързани публикации

    Оставете коментар

    Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

    Най-нови

    AUTOCLUB.BG във Facebook

    Facebook Pagelike Widget

    Спорт