728 x 90

Peugeot 2008 DKR по "Пътят на коприната" в Китай (видео)

Офроуд бегачката Peugeot 2008 DKR ще влезе в надпревара за пръв път след рали „Дакар“ в края на този месец. По трасето, вдъхновено от митичния "Път на коприната", ще поемат два автомобила, които в периода между 30 август и 11 септември ще прекосят някои от най-величествените пътища в Китай. Eкипът на Peugeot Total се впуска

Офроуд бегачката Peugeot 2008 DKR ще влезе в надпревара за пръв път след рали „Дакар“ в края на този месец. По трасето, вдъхновено от митичния "Път на коприната", ще поемат два автомобила, които в периода между 30 август и 11 септември ще прекосят някои от най-величествените пътища в Китай.

Eкипът на Peugeot Total се впуска в една спираща дъха Одисея през територията на страната, представляваща към момента и главния пазар на френската марка. Участието в China Grand Rally, познато като рали „Пътят на коприната“, е ключов момент от усилената подготовка на отбора за „Дакар 2016“.

Двата автомобила ще бъдат управлявани от френски екипи, в чиито състав влизат Стефан Петерханзел/Жан-Пол Котре и Сирил Депре/Давид Кастера, които ще се изправят пред предизвикателството да поемат на един колкото митичен, толкова и труден преход.

За да се справи с това предизвикателство, Peugeot 2008 DKR залага на решителен технически прогрес. Новата конфигурация на автомобила, която ще бъде разкрита в Китай, е известна на посветените като „2008 DKR 2015 +”.

Обобщавайки наученото през януари, по време на първото за Пежо рали „Дакар“ от 25 години насам, този автомобил крие под капака си значителни подобрения, особено в областта на окачването и двигателя. Освен всичко друго, той е снабден с нови гуми Мichelin, което позволява намаляване на теглото, съпроводено с по-добро представяне, и то при едно и също ниво на стабилност.

Този автомобил е междинна версия, предшестваща версията, която ще участва на рали „Дакар“ през януари следващата година. Тя включва много от вече изпробваните елементи по време на серията опити в Мароко.

Участието на два автомобила в китайското рали „Пътят на коприната“ бележи съществен етап от техническото развитие на PEUGEOT 2008 DKR. А това развитие е доста интензивно, защото докато Стефан Петерханзел и Сирил Депре се състезават в Китай, Карлос Сайнц ще работи с пълна сила, на няколко хиляди километра от своите съотборници, за да подготви автомобила за 2016 г.

„Пътят на коприната“ се явява репетиция за „Дакар“ – сподели Стефан Петерханзел, единадесеткратен победител в най-вълнуващото рали, който ще участва в „Пътят на коприната“: "Това изпитание е изключително ценно за нас, защото е най-дългият тест, който ще направим. Бихме могли да дублираме планирането и условията, които ще срещнем в Южна Америка. Някои маршрути са много подобни.“

"Пътят на коприната 2015" – програма:
August 30: SS1 (Xi’An – Zhongwei, 102km). Maximum altitude: 1, 934m. Hard-packed dirt with some stony portions.
August 31: SS2 (Zhongwei – Alxa Zuoqi, 63km). Maximum altitude: 1, 500m. 10% sand.
September 1: SS3 (Alxa Zuoqi – Alxa Zuoqi, 153km). Maximum altitude: 1, 400m. 10% sand.
September 2: SS4 (Alxa Zuoqi – Eji Naqi, 204km). Maximum altitude: 1, 680m. Hard-packed ground (70%) / sand (30%).
September 3: SS5 (Eji Naqi – Alxa Youqi, 272km). Maximum altitude: 1, 600m. Hard-packed ground / soft ground / hard-packed ground / sand.
September 4: SS6 (Alxa Youqi – Alxa Youqi, 202km). Maximum altitude: 1, 800m. Sandy ground / hard-packed ground / sand and dunes.
September 5: SS7 (Alxa Youqi – Alxa Youqi, 237km). Maximum altitude: 1, 750m. Sandy gullies / hard-packed ground.
September 6: SS8 (Alxa Youqi-Zhangye, 167km). Maximum altitude: 1, 600m. 100% Sand and dunes.
September 7: SS9 (Morning: rest / Zhangye- Zhangye Desert Park, 2km). Maximum altitude: 1, 600m. Hard-packed ground / soft ground/ hard-packed ground / sand.
September 8: SS10 (Zhangye-Jiuquan, 176km). Maximum altitude: 1, 900m. Hard-packed ground / sand.
September 9: SS11 (Jiuquan-Dunhuang, 244km). Maximum altitude: 1, 700m. Fast hard-packed ground / stones / sandy gully.
September 10: SS12 (Dunhuang-Dunhuang, 222km). Maximum altitude: 2, 500m. 50% sand / 50% hard-packed ground
September 11: SS13 (Dunhuang-Dunhuang, 162km). Maximum altitude: 2, 500m. gravels / gullies / sand / storm

Total stage distance: 2, 206 kilometres
Total overall distance: 5, 614 kilometres (including road sections)

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт