През миналия уикенд Red Bull отстъпи ролята си на фаворит в Гран при на Монако, като пилотите на тима не успяха да се включват в битката за полпозишъна в събота, както и в за победата в неделя. Според консултанта на Red Bull доктор Хелмут Марко причината за това се крие в недостатъчната мощност на задвижващата
През миналия уикенд Red Bull отстъпи ролята си на фаворит в Гран при на Монако, като пилотите на тима не успяха да се включват в битката за полпозишъна в събота, както и в за победата в неделя. Според консултанта на Red Bull доктор Хелмут Марко причината за това се крие в недостатъчната мощност на задвижващата система на Honda, но бившият пилот демонстрира съвсем различен подход в сравнение с работа на отбора с Renault.
„Все още изоставаме, но аз съм изпълнен с оптимизъм – обясни доктор Марко. – До края на сезона има още много състезания, а ние определено прогресираме. Вече решихме проблемите си, а в края на квалификацията разполагахме с по-мощния режим на работа на мотора и веднага спечелихме 0,3 секунди в първия сектор от трасето.
„Факт е, че подценихме прогреса на Mercedes и Ferrari през зимната пауза, но ние също напредваме – за „Монца” ще получим нов двигател, това ще е четвъртата версия на мотора. Според данните, които идват от Honda новият мотор ще е много по-ефективен.”
В неделя вечер доктор Марко беше единственият, който беше на мнение, че стюардите са наказали твърде сурово Макс Верстапен за инцидента с Валтери Ботас в алеята пред боксовете и дори обясни, че към младия пилот на тима има вече изградени предразсъдъци и затова той получава по-строги санкции, които обаче не отговаря на обективната истина.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *