В Гран при на Бахрейн този уикенд пилотите във Формула 1 ще използват същите типове сликове, с които се състезаваха в Китай. Тимовете ще получат меките и средно твърди гуми на Pirelli, но тази седмица ще трябва да ги използват в съвсем различни условия. Състезанието в Бахрейн стартира надвечер и финишира през нощта, което означава,
В Гран при на Бахрейн този уикенд пилотите във Формула 1 ще използват същите типове сликове, с които се състезаваха в Китай. Тимовете ще получат меките и средно твърди гуми на Pirelli, но тази седмица ще трябва да ги използват в съвсем различни условия.
Състезанието в Бахрейн стартира надвечер и финишира през нощта, което означава, че температурата на пистата ще спада, а асфалтът на „Сахир” е най-абразивният в целия календар на Формула 1. По-абразивен е само асфалтът на „Херес”, където тимовете правиха тестове преди началото на сезона.
На най-сериозно натоварване в Бахрейн са подложени задните гуми – заради постоянно повтарящите се ускорения на излизането от бавните завои тяхната издръжливост ще определи колко ще е дълга всяка серия от обиколки на пилотите. През миналата година повечето пилоти изкараха Гран при на Бахрейн с две спирания в бокса, но стратегиите на повечето от тях се промениха заради излизането на колата на сигурността на пистата, така че най-вероятно е било планирано да карат с три смени на гумите.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *