728 x 90

В Williams спорят кой е бил по-бърз

В Williams спорят кой е бил по-бърз

Пилотите на Williams Фелипе Маса и Валтери Ботас влязоха в спор за това кой от двамата е бил по-бърз в ранните обиколки на Гран при на Великобритания, когато състезанието беше рестартирано след катастрофата малко след старта. Към този момент Маса беше начело на колоната, а за него се залепи Ботас, който изпревари Люис Хамилтън. Ботас

Пилотите на Williams Фелипе Маса и Валтери Ботас влязоха в спор за това кой от двамата е бил по-бърз в ранните обиколки на Гран при на Великобритания, когато състезанието беше рестартирано след катастрофата малко след старта. Към този момент Маса беше начело на колоната, а за него се залепи Ботас, който изпревари Люис Хамилтън. Ботас беше по-бърз и поиска от бокса да му разрешат да изпревари Маса.

Бразилецът имаше проблеми с гумите си след рестарта и губеше време, което позволи на Хамилтън да догони Ботас, а когато разрешението за атака дойде, вече беше късно – Маса и Ботас бяха загубили доста време спрямо Хамилтън и не успяха да се откъснат пред него. „Твърде късно”, отговори Валтери на информацията по радиото, че може да атакува Маса, тъй като представянето на гумите на Фелипе се изравни с това на сликовете на финландеца.

„В този момент определено бях по-бърз – обясни Ботас. – Имах една или две много добри възможности да изпреваря Фелипе, но от бокса не ми разрешиха да го атакувам. За мен това определено е разочароващо решение. Ще видим какво ще покаже анализът на състезанието, но съм уверен, че ако бях минал напред, то щяхме да постигнем нещо повече от 4-о и 5-о място на финала, където завършихме.”

Маса обаче не беше съгласен с твърдението на Ботас и обясни, че той е бил по-бърз, въпреки че данните от първите обиколки след рестартирането го опровергават.

„С по-твърдите сликове аз бях по-бърз, така че определено нямаше да е правилно да ме накарат от бокса да пусна Валтери напред – обясни бразилецът. – Освен това, да не забравяме, че той можеше да ползва и системата DRS, с която лесно ме следваше на дългите прави. Без нея, темпото му щеше да е същото като моето.”

Двамата пилоти на Williams се забавиха със спиранията си в бокса – както за сликове, така и за гуми интермедия, което им струва загубата на лидерството, а след това и на местата на подиума, когато заваля дъжд.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт